En terechtquote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:42 schreef gammapooka het volgende:
Als "straf" heb ik hun voordeur + muur onder gezeken![]()
Iemand die tegen een deur van iemand aanzeikt?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:47 schreef Ratelslangetje het volgende:
Wat een afschuwelijke kinderwagen!![]()
Wie legt zn kroost nou in zo'n monsterbak?
Je had ook niet met je vrouw een afspraak moeten maken, maar met de adverteerderquote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:42 schreef gammapooka het volgende:
Maak ik met mijn vrouw een afspraak op deze advertentie :
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:57 schreef Quarks het volgende:
Ik had ook niet opengedaan voor een figuur dat tegen andermans spullen begint te urineren uit onmacht.
i.d.d. die dachten ook wat zijn dat voor een figuren aan de voordeur!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:57 schreef Quarks het volgende:
Ik had ook niet opengedaan voor een figuur dat tegen andermans spullen begint te urineren uit onmacht.
Er staat toch ook een telefoonnummer bij?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:52 schreef moussy het volgende:
wie heeft de adverteerder al gemaild?
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:49 schreef moussy het volgende:
[..]
Je had ook niet met je vrouw een afspraak moeten maken, maar met de adverteerder![]()
Hij's schrep!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:49 schreef moussy het volgende:
[..]
Je had ook niet met je vrouw een afspraak moeten maken, maar met de adverteerder![]()
*lacht zich helemaal suf*quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:47 schreef Ratelslangetje het volgende:
Wat een afschuwelijke kinderwagen!![]()
Wie legt zn kroost nou in zo'n monsterbak?
haha had ik ook gedaanquote:Als "straf" heb ik hun voordeur + muur onder gezeken
quote:Op zondag 22 januari 2006 08:04 schreef MaceNL het volgende:
moet je ook aanbellen pauper. als iemand hier tegen de deur zou zeiken zou ik het ook niet horen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |