abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 februari 2006 @ 10:59:21 #101
92279 N.icka
Windforce 11
pi_35029237
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 08:57 schreef Tommeke het volgende:
Die wouten kunnen inderdaad zo humorloos en kinderachtig zijn, een kennis van mij die stond te wildplassen, toen betrapte zo'n wout hem, zei die wout: dat word dan 60 euro. Waarop die kennis zegt: maak er maar 80 van, kan ik ook nog ff schijten
Whahahhahahahhaahhahahahha

maandag 13 februari 2006 @ 11:06:50 #102
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_35029439
@hierboven: lolz
pi_35042458
quote:
Op maandag 13 februari 2006 10:58 schreef Aurelium het volgende:
Dr kwam gisteren een wout bij de broodjeszaak waar ik werk, betaald ie met 20 euro. Nu hebben wij dus net van die nieuwe geldscan echtheid controleer apparaatjes. Dus ik probeer dat biljet te scannen, maar dat apparaat wilde niet werken. Heb toen zeker een minuut dat biljet staan scannen, vervolgens aandachtig zitten bestuderen op watermerken etc voordat ik het uiteindelijk twijfelend in de kassa stopte. Die kop van die wout
OMG, ik had die kop ook willen zien!
pi_35044007
ben ooit eens aangehouden zonder licht.. vroeg meneer agent.. zo is het licht kapot?
ik zeg jah meneer

Wist u dat medeweggebruikers u dan moeilijk kunnen zien in het donker?
Ik: Voor god is toch iedereen een lichtje?

agent moest lachen en ik mocht verder fietsen
pi_35045397
quote:
Op maandag 13 februari 2006 17:42 schreef Puttenoar het volgende:
ben ooit eens aangehouden zonder licht.. vroeg meneer agent.. zo is het licht kapot?
ik zeg jah meneer

Wist u dat medeweggebruikers u dan moeilijk kunnen zien in het donker?
Ik: Voor god is toch iedereen een lichtje?

agent moest lachen en ik mocht verder fietsen
Hehe,
Een goed antwoord wekt altijd symphatie
pi_35047316
Ik moet zeggen als vrouw ben je echt in het voordeel en ik heb dit dikwijls misbruikt.
Ben al 8 of 9 keer aangehouden voor het rijden zonder gordel en heb nog nooit een bekeuring ervoor gekregen.
Ik trek mijn beste bambi gezicht en zeg heel onschuldig:
" Owjeeeee, bedankt voor de waarschuwing meneer! Ik zal er voortaan beter op letten! "
Omdat je zelf aangeeft dat hij alleen een waarschuwing geeft, durven ze geen bekeuring meer te geven. Werkte (bij mij en tot nog toe) altijd.
Beauty is in the eye of the beholder and it may be necessary from
time to time to give a stupid or misinformed beholder a black eye...
pi_35063112
quote:
Op maandag 13 februari 2006 19:06 schreef G-string het volgende:
Ik moet zeggen als vrouw ben je echt in het voordeel en ik heb dit dikwijls misbruikt.
Ben al 8 of 9 keer aangehouden voor het rijden zonder gordel en heb nog nooit een bekeuring ervoor gekregen.
Ik trek mijn beste bambi gezicht en zeg heel onschuldig:
" Owjeeeee, bedankt voor de waarschuwing meneer! Ik zal er voortaan beter op letten! "
Omdat je zelf aangeeft dat hij alleen een waarschuwing geeft, durven ze geen bekeuring meer te geven. Werkte (bij mij en tot nog toe) altijd.
Maar het niet omdoen van een gordol vind ik dan gewoon weer zo dom. Echt ik denk daar niet eens over na, zodra ik de auto instap doe ik mn gordel om. Bovendien scheelt het gewoon ontzettend in een ongeluk.
Maar goed, in principe moet iedereen dat ook maar voor zichzelf weten.
Jupiler is goed
pi_35063429
quote:
Ja, vrouwen hebben daar aparte methoden voor: Vrouw pijpt agent voor verkeersboete
Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.
pi_35063544
quote:
Op maandag 13 februari 2006 10:59 schreef _Liquid_ het volgende:
Zeg maar welke t was, ik schiet em neer
wat "welke" , each one will do
  dinsdag 14 februari 2006 @ 01:10:42 #110
108367 Gallorini
über alles..
pi_35063783
Ik werd laatst ook staande gehouden

Had die nerd zijn bonnenboekje niet bij

Heeft tie al mn gegevens op zo'n kladblokje gekalkt. Ben benieuwd of ik dr ooit nog wat van zie.
Hoi mam..
pi_35063900
Een knipperlicht mag toch niet, dus je was sowieso de lul geweest
pi_35066099
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 00:33 schreef Aurelium het volgende:

[..]

Maar het niet omdoen van een gordol vind ik dan gewoon weer zo dom. Echt ik denk daar niet eens over na, zodra ik de auto instap doe ik mn gordel om. Bovendien scheelt het gewoon ontzettend in een ongeluk.
Maar goed, in principe moet iedereen dat ook maar voor zichzelf weten.
Klopt, inmiddels zal je mij ook niet meer zonder gordel zien.
Maar vroegâh maakte ik heel veel korte ritjes en dan vond ik het echt een crime.
Tegenwoordig ben ik een stuk braver...
Beauty is in the eye of the beholder and it may be necessary from
time to time to give a stupid or misinformed beholder a black eye...
  dinsdag 14 februari 2006 @ 10:23:03 #113
103343 Rutger1983
de enige echte!
pi_35068072
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 21:13 schreef armmoetzaaier het volgende:
dit is een duinwouter. maar ja allemaal 1 pot nat

ik was aan het rijden in de duinen met me brommer. ik moest van scheveingen naar katwijk snelste weg door de duinen of zeker 1 uur om rijden.
afijn kom ik halverwegen zo'n duinwouter tegen mag ik niet rijden daar. maar ja terrecht dat die een bon geeft maar zijn colega stond even 10 meter verder op in de duinen te pissen. dus ik zeg er wat van he moet je hem niet op de bom slingeren.
zeg die duinwouter die krijg wel een waarschuwing. niet zeuren anders neem ik je brommer in beslag
zucht en verder lopen.
had je geen telefoon met camerafunctie bij je?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')