quote:Op maandag 23 januari 2006 00:23 schreef Baleog het volgende:
[..]
dat zijn met recht nsb-ers! wat ook erg is zijn die vervelende flitskastjes, voor de luie dikke bil agent..
je bent ook te gast geweest in mijn "crash mom's car" topic...ik dat geval is dit relatief weinig geld hahahaquote:Op maandag 23 januari 2006 00:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan moet je toch eens beter gaan opletten
En die zeikboetes van 20 euro zijn voor studenten al veel geld
Tegen vrouwen zijn ze altijd poesliefquote:Op maandag 23 januari 2006 14:30 schreef Alicey het volgende:
Tegen mij doen ze altijd aardig.
Al kom ik ze liever niet tegen.![]()
quote:Op maandag 23 januari 2006 00:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
"Weet je moeder wel, dat je bij de politie zit?"
Of al zingend door de stad lopen, langs het mobiele steunpunt: "Een echte vent, wordt geen agent!"
Maar het kost net zo veel hoor.quote:Op maandag 23 januari 2006 15:42 schreef Skinnymike het volgende:
[..]
Tegen vrouwen zijn ze altijd poeslief![]()
Hehehe, kostte mij maar 20 euro afgelopen zaterdag. Maar goed, gewoon ff normaal gesprekje met die man gehad enz. En misschien kreeg ik ook nog wel arme-studentenkorting ofzo.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:07 schreef snoekiesnoek het volgende:
[..]
Ik heb net 1 ontvangen vandaag, helaas 25 euro en geen 20... (voor en achterlicht niet aan)![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:29 schreef Departak het volgende:
Zeggen dat ze boeven moeten gaan vangen, dat vinden ze leuk
Gewoon een brief schrijven naar de Burgemeester. Doet nog wel eens wonderenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:41 schreef PDOA het volgende:
-knip-
Nou, ik weet wel wie de broek aan heeft bij die klootzak thuis. Wat een mafkees! En nou heb ik nog een bon ook en mijn chinees was ook lauw toen ik thuiskwam.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |