Ik speel ook nog verslavende games als World of Warcraft uit verveling, of ik ga de FP van Fok meerdere malen bekijken, dat soort onzin. Dan lees ik zo'n nieuwsbericht en heb ik zin om te reageren maar schrikken die 2 pagina's aan voorgaande reacties mij af om die te gaan lezen en zelf nog iets 'toe te voegen'. Lijkt me overigens sterk als je ook in Tilligte woonachtig bentquote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:35 schreef -Sandstorm- het volgende:
Kennen wij elkaar ? Zelfde gewoonten, hobby's en woonplaats !
Ik kijk ook altijd meteen op Fok! als ik wakker ben .quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:34 schreef Gronnaephos het volgende:
Ik word er soms zo strontziek van om hier mijn tijd te moeten besteden uit verveling. Ik kom uit een klein, saai kutdorpje waar geen ene reet te beleven is. Ben ook met de PC opgegroeid en al snel de passie voor games en de PC op zich gaan ontwikkelen, internet en (dom) praten op fora dus ook.
Nu is het probleem dat ik mezelf de laatste tijd er vaker en vaker op betrap dat ik gewoon meteen naar forum.fok.nl ga en daar uit verveling ga rondkijiken of ik nog ergens kan reageren ofzo. Ik vind het niet leuk dat ik dit steeds vaker doe. Bah![]()
OMG! Heb je het overleefd?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:40 schreef Maikuuul het volgende:
Whehe gister ook he gek, ik zo: ik verveel me
Dus ging ik met de C1000 mensen praten
Jaja gek, was in principe gezelligquote:
oei. Ja nou, ik heb forum.fok.nl onder handbereik. Het zit onder een sneltoets op mijn toetsenbord....:')quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:46 schreef BabeWatcher het volgende:
Ik heb de afgelopen 2 jaar ook weinig anders gedaanIk heb zelfs op mijn buroblad een rechtstreekse snelkoppeling naar het babesforum.
Ik in iedergeval welquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:33 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
en hebben we ook allemaal alcohol binnen handbereik??![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |