Ik zou bij voorkeur door Michiel Smit onderscheiden willen worden.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:25 schreef Blokhut het volgende:
Ik heb een keer een Marokkaan niet in elkaar geslagen.
Moet je toch harder je best gaan doen, het topic is nog jong, misschien onderscheid ik je er nog wel voorquote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:26 schreef YellowLedbetter het volgende:
Ik wil onderscheiden worden voor de meeste ondescheidingswensen in dit topic, die onderscheiding wil dan ontvangen uit de handen van de TS
Wat zal jij eenzaam zijn.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:27 schreef Sight_key het volgende:
Ik wil de award voor, de persoon die zich niet laat gek maken en toch doet wat hij zelf wilt.
Ik wil een lintje omdat ik altijd mezelf ben, en schijt heb aan anderen.
Ik wil onderscheiden worden voor het meppen van de meeste mensen, zonder daarvoor in m'n kont geknepen te zijn!!één!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:36 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik wil onderscheiden worden voor degene die de meeste meiden in de kont heeft geknepen tijdens het uitgaan, zonder er een klap voor terug te krijgen.
Je moet ook niet wegrennen, hé.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:36 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik wil onderscheiden worden voor degene die de meeste meiden in de kont heeft geknepen tijdens het uitgaan, zonder er een klap voor terug te krijgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |