abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34321565
Post hier waar je voor onderscheiden zou willen worden, zeg er ook even bij door wie.
Kom met iets beters dan 'ik wil een lintje van de koningin voor mijn daden voor vaderland'.

Ik weet zo ff niks, ik kom later nog wel wat posten

Edit: ik wil door een lekker wijf onderscheiden worden voor het openen van slechte topics, waarom? Zie: dit topic.
Beter een goede buur dan een slechte signatuur
pi_34321637
Ik wil onderscheiden worden voor het eigenhandig uitroeien van de gehele duitse bevolking, met uitzondering van de geile duise pretsletjes. Die onderscheiding wil ik dan ontvangen van euhmz mijn buurman
Tralalalala Die Dom Die Dom
pi_34321644
Ik heb een keer een Marokkaan niet in elkaar geslagen.
"Hij besefte terdege dat dit op papier zetten riekte naar zelfingebeelde miskenning van een geraniumgeleerde die nooit echt gedurfd had zijn mond open te trekken." ©
pi_34321686
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 20:25 schreef Blokhut het volgende:
Ik heb een keer een Marokkaan niet in elkaar geslagen.
Ik zou bij voorkeur door Michiel Smit onderscheiden willen worden.
"Hij besefte terdege dat dit op papier zetten riekte naar zelfingebeelde miskenning van een geraniumgeleerde die nooit echt gedurfd had zijn mond open te trekken." ©
pi_34321691
Ik wil onderscheiden worden voor de meeste ondescheidingswensen in dit topic, die onderscheiding wil dan ontvangen uit de handen van de TS
pi_34321703
Ik wil de award voor, de persoon die zich niet laat gek maken en toch doet wat hij zelf wilt.

Ik wil een lintje omdat ik altijd mezelf ben, en schijt heb aan anderen.
Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.
pi_34321726
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 20:26 schreef YellowLedbetter het volgende:
Ik wil onderscheiden worden voor de meeste ondescheidingswensen in dit topic, die onderscheiding wil dan ontvangen uit de handen van de TS
Moet je toch harder je best gaan doen, het topic is nog jong, misschien onderscheid ik je er nog wel voor
Beter een goede buur dan een slechte signatuur
pi_34321780
Ik wil onderscheiden worden voor het eigenhandig volbaggeren dan dit topic. Deze onderscheiding wil ik ontvangen uit de handen van de TS
pi_34321967
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 20:27 schreef Sight_key het volgende:
Ik wil de award voor, de persoon die zich niet laat gek maken en toch doet wat hij zelf wilt.

Ik wil een lintje omdat ik altijd mezelf ben, en schijt heb aan anderen.
Wat zal jij eenzaam zijn.
  zaterdag 21 januari 2006 @ 20:36:56 #10
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_34322145
Ik wil onderscheiden worden voor degene die de meeste meiden in de kont heeft geknepen tijdens het uitgaan, zonder er een klap voor terug te krijgen.
*** Heeft zin in een trio met 2 neger lesbiennes ***
pi_34322220
Ik wil onderscheiden worden voor het opgeven van het volbaggeren van dit topic omdat ik er geen zin in heb en wel wat beters te posten heb en nu een geil wijf voor de cam heb dus eigenlijk geen tijd meer heb. Ik reik mezelf de award nu wel ff uit
  zaterdag 21 januari 2006 @ 20:41:42 #12
129299 Roltrapfee
feed me a stray cat
pi_34322382
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 20:36 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik wil onderscheiden worden voor degene die de meeste meiden in de kont heeft geknepen tijdens het uitgaan, zonder er een klap voor terug te krijgen.
Ik wil onderscheiden worden voor het meppen van de meeste mensen, zonder daarvoor in m'n kont geknepen te zijn!!één!
When the weather gets rough and it's whiskey in the shade
It's best to wrap your saviour up in cellophane
Hee, een korhoen!
pi_34322726
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 20:36 schreef -Sandstorm- het volgende:
Je moet ook niet wegrennen, hé.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')