Hahaha oke danquote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:04 schreef xootje het volgende:
Ohhh! Ohhh! Mag ik de eerste zijn die zegt dat 'ie er geen fuck van begrijpt? Ah? Toe?
Ja sorry, ik schrijf slechte samenvattingen. Gewoon nog een keer lezen, misschien snap je het dan wel.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:04 schreef xootje het volgende:
Ohhh! Ohhh! Mag ik de eerste zijn die zegt dat 'ie er geen fuck van begrijpt? Ah? Toe?
Neeeeee?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:05 schreef keezy het volgende:
Ja sorry, ik schrijf slechte samenvattingen. Gewoon nog een keer lezen, misschien snap je het dan wel.
Ik moest lachen om je avaterquote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:17 schreef Casperrrr het volgende:
Krijg jij dan vaker te horen dat je geen kans maakt?
Die van jou is anders om te jankenquote:
En nu dan?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:19 schreef Casperrrr het volgende:
[..]
Die van jou is anders om te janken
zulke mensen heb ik niet eens in mijn lijstquote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:02 schreef keezy het volgende:
Ik ga zo naar een discotheek, zo'n 18 km van mij vandaan, Ga gewoon met de fietsTerugweg ergens maffen denk ik.
Heb ik zo'n MSN gesprek met zo'n wijf.
Zij: Jij blijft toch vannacht bij een vriend slapen, want het zal wel laat worden vanacht?
Ik: ik kan ook bij Jolanda slapen, (wel in de schuur)
Zij: Jolanda
ZIj: whaha jolanda is een leuk meise
Zij: en zit niet op jou te wachten kee
Het moet maar eens afgelopen zijn met dat eindeloze gezeik en belachelijkmakerij![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:29 schreef yosander het volgende:
[..]
En nu dan?![]()
Vanmiddag even gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |