abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34320490
Knip plak of teken slechtere bijbels in elkaar, naar aanleiding van de SMS-bijbel, die wordt uitgegeven.

Een paar sukkels dachten dat het leuk was om de hele bijbel in SMS taal uit te geven, wat resulteerd in een gebrabbel waar de gemiddelde sugababes.nl bezoekster zelfs geen wijs uit kan. Ik kan de Frontpage link zo niet vinden, omdat ik lui ben.

Atheist trouwens, ik vind het gewoon kansloos.

Bijbel per postduif? Morse? Spreekkoor? Rooksignalen?
pi_34320527
Bijbel per duivel
Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.
pi_34320558
Meestal is het ook wel leuk als de TS een leuk voorbeeld geeft, zodat anderen daarop in kunnen springen met hun creaties en hun creativiteit nog meer tot uiting komt.
pi_34320564
De Fuifduif bijbel
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_34320624
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 19:55 schreef Maisnon het volgende:
Knip plak of teken slechtere bijbels in elkaar, naar aanleiding van de SMS-bijbel, die wordt uitgegeven.

Een paar sukkels dachten dat het leuk was om de hele bijbel in SMS taal uit te geven, wat resulteerd in een gebrabbel waar de gemiddelde sugababes.nl bezoekster zelfs geen wijs uit kan. Ik kan de Frontpage link zo niet vinden, omdat ik lui ben.

Atheist trouwens, ik vind het gewoon kansloos.

Bijbel per postduif? Morse? Spreekkoor? Rooksignalen?
wat heeft dat met paint te maken ?
your dream world is a very scary place to be trapped inside all your life
shine in time until you find your closer to the truth
within you is the truth that your dream world is a very scary place
pi_34320667
Deze vind ik trouwens ook ietskes minder dan de bijbel én dat zonder Paint:

pi_34320673
De koran
pi_34320859
Ik kan me er heel veel leuke dingen bij voor stellen, maar weinig tijd om te painten. Ok, het valt niet te painten,

Mod? Paint weghalen?
pi_34321045
ok, eigenlijk is het niet eens zo heel grappig om op een forum te bespreken , maar er komt een dag!

Het werkt wel in een goed gesprek, of als slechte openingszin voor vrouwen.
pi_34328556
De koran is pas slecht !

Bijbel
pi_34330936
Mijn god, dit is nog steeds open
pi_34331732
Ik ken eigenlijk helemaal niemand die ooit de bijbel heeft gelezen...... behalve m'n oma
Moet hier wat komen te staan ofzo....
pi_34333085
quote:
Op zondag 22 januari 2006 00:17 schreef Slikchick het volgende:
Mijn god, dit is nog steeds open
Ik heb het broodnodige respect verdiend denk ik, door vanavond een keer geen andere kansloze topics te openen. Als ik dit nu een week volhou, wordt ik spontaan moderator.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')