abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 21 januari 2006 @ 19:51:39 #1
37634 wobbel
Da WoBBeL King
pi_34320323
Ik zoek een TFT scherm om te gebruiken in mijn home-made beamer
Het backlight mag evt kapot zijn, de behuizing etc ook, als het scherm ZELF nog maar wel goed werkt...en daar hoort een backlight dus niet bij...

Types die ik zoiezo goedkeur kan je hieronder vinden, heb je een ander type 15.1 TFT scherm? Meld het ff, dan kijk ik ff na of deze ook bruikbaar is

http://www.tcc-leerlingen.nl/tftschermen.jpg

Richtprijs kan ik niet geven, dat ligt aan type en evt. gebreken
DVI of SUB-D maakt mij niet uit beiden kan ik hebben
  zondag 22 januari 2006 @ 00:28:34 #2
37634 wobbel
Da WoBBeL King
pi_34331326
Niemand die een TFT scherm heeft?
pi_34332761
ik heb er ook een in elkaar gezet, jammer dat ik m nooit gebruik--> geeft nl perfecte beeldkwaliteit

Oja, een uv-filter is heel belangrijk
Het leven is prachtig.
stewardess opleiding
  zondag 22 januari 2006 @ 09:33:42 #4
37634 wobbel
Da WoBBeL King
pi_34336217
quote:
Op zondag 22 januari 2006 01:16 schreef MmadviewW het volgende:
ik heb er ook een in elkaar gezet, jammer dat ik m nooit gebruik--> geeft nl perfecte beeldkwaliteit

Oja, een uv-filter is heel belangrijk
Waar haal je dat? Waar moet het tussen? Hoeveel kost het?
pi_34341977
quote:
Op zondag 22 januari 2006 09:33 schreef wobbel het volgende:

[..]

Waar haal je dat? Waar moet het tussen? Hoeveel kost het?
Bij de gamma een stuk lexan halen (is 50 bij 50 cm voor 18 euro ofzo geloof ik ) = ligt bij het plexiglas... Je moet wel de goede kant boven hebben -> moet je even op internet opzoeken dat is namelijk heel erg van belang.
Oja, het komt dus tussen de beamer en de tft, zorg voor goede ventilatie want lexan staat er om bekend dat het aardig heet kan worden. ik heb 3 casefans die aan de zijkant lucht er door heen blazen en een casefan aan de andere kant die de lucht afvoert.

Heb je een overheadprojector gebruikt?
Het leven is prachtig.
stewardess opleiding
  zondag 22 januari 2006 @ 15:11:46 #6
37634 wobbel
Da WoBBeL King
pi_34344602
quote:
Op zondag 22 januari 2006 13:53 schreef MmadviewW het volgende:

[..]

Bij de gamma een stuk lexan halen (is 50 bij 50 cm voor 18 euro ofzo geloof ik ) = ligt bij het plexiglas... Je moet wel de goede kant boven hebben -> moet je even op internet opzoeken dat is namelijk heel erg van belang.
Oja, het komt dus tussen de beamer en de tft, zorg voor goede ventilatie want lexan staat er om bekend dat het aardig heet kan worden. ik heb 3 casefans die aan de zijkant lucht er door heen blazen en een casefan aan de andere kant die de lucht afvoert.

Heb je een overheadprojector gebruikt?
Ok, ik heb gister een gratis overhead projector gekregen dus daar wil ik wel een TFT schermpje voor opofferen...

BTW!! HIJ HOEFT NIET KAPOT TE ZIJN!!!1 Als je een TFT hebt van 15.1" en hij is nog heel mag je hem ook verkopen
pi_34345368
quote:
Op zondag 22 januari 2006 15:11 schreef wobbel het volgende:

[..]

Ok, ik heb gister een gratis overhead projector gekregen dus daar wil ik wel een TFT schermpje voor opofferen...
Dat scheelt wel, ik heb een 2ehands overheadprojector voor 100 euro moeten kopen welliswaar wel een 400 watt en van het merk onder de overheadprojectors: Liesegang.

Btw minimaal 300 watt is wel een pre, en je moet zorgen voor een omhulsel waardoor er weinig ligt de kamer in gaat. (dat stuk tussen spiegel OHP en lichtbak).

Oja, en nog iets: misschien kun je beter voor een 14 inch gaan (spreek uit ervaring), anders heb je dikke kans dat je geen bureaubladbalk en deel van wat er eigenlijk zou moeten worden afgebeeld niet kan zien.
Voor films is dit welliswaar geen probleem... maar wel voor spellen etcetera, die zijn dan niet echt speelbaar.

En nog iets: Je kunt een prachtig bioscoopscherm maken met een houten frame met een verduisteringsgordijn er over gespannen: scheelt je heel veel geld en het werkt perfect.
Het leven is prachtig.
stewardess opleiding
  Moderator maandag 23 januari 2006 @ 01:36:42 #8
5023 crew  Geckoo
Good news everyone
pi_34366766
kan MmadviewW contact met mij op nemen, heb wat vraagjes over de "beamer"
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
pi_34379689
quote:
Op maandag 23 januari 2006 01:36 schreef Geckoo het volgende:
kan MmadviewW contact met mij op nemen, heb wat vraagjes over de "beamer"
nog een doe-het-zelfer ik voeg je wel even toe op msn
Het leven is prachtig.
stewardess opleiding
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')