abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_34354217
Of gewoon Weight gainers natuurlijk.
pi_34354656
Gratz topicstarter, je bent een ectomorph, net zoals 1/3 van de bevolking
quote:
Op zondag 22 januari 2006 17:49 schreef 1ofthefew het volgende:
De TS eet echt heel weinig... zoiets eet ik zo'n beetje bij mijn onbijt

toen ik nog veel fietste kookte ik savonds vaak pasta voor de volgende dag.

lekker simpel, tomatensaus, gehakt en veel kaas erdoor.
en dan gewoon heel vaak iets opwarmen en opeten en daarnaast gewoon eten.
de kilo's vliegen er aan

mijn BMI is iets onder de 24...

voornamelijk bierbuikje,een vetribbel.

daarnaast heb ik redelijk wat spiermassa...
Korsakoff

Je moet niet kijken naar BMI, daarop zijn alle krachtsporters deadly obese...
Laat je vetpercentage eens meten
100 kb is de limiet voor webicons, verklein de jouwe hier:
Grote avatar? Verkleinen dat ding met de Fok! Avatar resizer
pi_34359107
Vetpercentagemeting zegt ook niet alles. Als je namelijk iemand hebt die het niet zo goed kan zit er zo een paar procenten naast.
pi_34360251
quote:
Op zondag 22 januari 2006 21:47 schreef LedZep het volgende:
Vetpercentagemeting zegt ook niet alles. Als je namelijk iemand hebt die het niet zo goed kan zit er zo een paar procenten naast.
ja zo kun je met alles beginne Je kunt ook het gewicht verkeerd aflezen van de weegschaal...
100 kb is de limiet voor webicons, verklein de jouwe hier:
Grote avatar? Verkleinen dat ding met de Fok! Avatar resizer
pi_34361053
Wat ik wil zeggen is dat een huidplooimeting (want daar gaat het in kwestie om lijkt me) ontzettend afhankelijk is van wie het doet. Zo werd mij eens verteld dat ik 19% BF had .
pi_34361172
Lintworm?
  zondag 22 januari 2006 @ 22:37:35 #57
139538 m-ice
c'est la vie
pi_34361190
Bij meeste site's hoef je alleen maar je gewicht en lengte in te vullen... Maar dat is dus toch niet goed? Ik dacht dat meisjes/vrouwen - jongens/mannen van elkaar verschilden qua BMI?
pi_34361332
Heb ik ook,! ik eet frituur waar je U tegen zegt, chips, toastjes, gewoon normaal avondeten. Chocola, etc etc.

Ben 65 kilo en 170cm
pi_34362577
quote:
Op zondag 22 januari 2006 22:40 schreef Markster het volgende:
Heb ik ook,! ik eet frituur waar je U tegen zegt, chips, toastjes, gewoon normaal avondeten. Chocola, etc etc.

Ben 65 kilo en 170cm
Dat doe ik ook allemaal...niet normaal... 's avonds zo'n 3 borden vol eten enzo
1 meter 94....64 kilo

ben nog 17, dat wel
Brutal. Fucking. Metal.
  zondag 22 januari 2006 @ 23:28:23 #60
99338 Sigg
Altijd Siggzelf gebleven...
pi_34363141
quote:
Op zondag 22 januari 2006 22:40 schreef Markster het volgende:

Ben 65 kilo en 170cm
Je lijkt op mij. Ik ben zelfs nog wat lichter (ca 60 kg en 173 cm). Ik heb overigens geen problemen met deze situatie. Dik worden kan altijd nog
  zondag 22 januari 2006 @ 23:31:43 #61
125545 DR878
I dont give a shit.
pi_34363267
Life is a sexually transmitted disease with a mortality rate of 100%
pi_34369503
quote:
Op zondag 22 januari 2006 17:28 schreef geejeej het volgende:
en spiermassa kweken: je moet toch ook gewoon vet hebben? ik heb nog nooit mijn vetpercentage laten bepalen, maar volgens mij is dat namelijk ook niet erg hoog.
Als je (veel) meer gaat eten en aan gaat komen, gaat vanzelf ook je vetpercentage omhoog. Als je niets doet, zul je in het begin wel wat spiermassa bijkomen (aangezien mensen met ondergewicht zich eigenlijk in een lichte staat van ondervoeding bevinden). Maar al snel zal het meeste extra gewicht zich als lichaamsvet manifesteren (vooral op je buik, als je man bent). Echt gezond en mooi is dat niet. Als je krachttraining doet, worden de extra calorieën uit je voeding vooral omgezet in spier, maar ook je vetpercentage zal uiteindelijk wel wat gaan stijgen (of gelijk blijven, waarmee je bij een hoger lichaamsgewicht ook meer vet bezit). Daar ontkom je niet aan en daar hoef je zeker niet expliciet naar te streven (bijv. door vette, ongezonde troep te eten en/of inactief te zijn).

Nog maar eens mijn website 'spammen': www.slank-en-sterk.nl en dan doorklikken naar 'aankomen'
Zij opent haar mond en zij spreekt wijsheid; van haar tong komen lieflijke lessen.
(Spreuken 31:26)
kattekliek.wordpress.com
pi_34369564
Goede site zeg!
pi_34369592
Thanks. Daarom blijf ik hem tot vervelens toe spammen, totdat een mod me op de vingers tikt Ben overigens zelf ook aangekomen van 49kg naar 57kg op deze manier (vrouw, 1.64m).
Zij opent haar mond en zij spreekt wijsheid; van haar tong komen lieflijke lessen.
kattekliek.wordpress.com
  maandag 23 januari 2006 @ 09:38:00 #65
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_34369704
65 kg en een metertje of 1,78 geloof ik. Geen last van...
  maandag 23 januari 2006 @ 09:39:38 #66
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_34369723
wateengedoe2, ken jij ook nog gezonde manieren om je vetpercentage te verhogen?
pi_34369806
quote:
Op maandag 23 januari 2006 09:39 schreef Alicey het volgende:
wateengedoe2, ken jij ook nog gezonde manieren om je vetpercentage te verhogen?
Ja: met gezond eten en gewichtentraining zowel spieren als vet opbouwen, dan kom je uiteindelijk (en zeker als vrouw) toch wel bij een hoger vetpercentage uit. Eet je ongezond en/of ben je inactief, dan zul je in verhouding te veel vet opbouwen en dat is niet mooi en ook niet zo gezond. Maar nogmaals: heb je ernstig ondergewicht, dan is alle gewicht wat je aanzet (of dat nou vet of spiermassa is) al gezonder dan geen gewicht aanzetten.

En wees nou asjeblief NIET bang om 'te' gespierd te worden als vrouw. Ik moet het nog zien ... Als je 'te' gespierd bent, plaats je dan foto's? Mij is het nog nooit overkomen ... Mijn bovenarmen zijn aangespannen nog nooit meer dan 29 cm geweest en het is toch wel functioneel

kattekliek.wordpress.com
  maandag 23 januari 2006 @ 09:48:21 #68
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_34369851
quote:
Op zondag 22 januari 2006 16:56 schreef LedZep het volgende:
Dat van dat lage BMI is echt waar ja, ik haal de grafiek er ff bij...voor vrouwen met een BMI <17 is het relatieve sterfte risico 2.0, oftewel 2 maal zoveel kans om vroegtijdig te sterven dan vrouwen met een BMI van 21-25. Bij overgewicht ongeveer net zo, maar pas bij een BMI van zo'n 33 of meer heb je ook een dergelijke kans. Staat helaas geen bron bij (komt uit het boek "Sportvoeding", wel aardig professioneel dus lijkt me een juiste aanname).
Oh... Nu wist ik wel dat ik moest aankomen hoor, maar ik had altijd zo'n idee van: beter te dun dan te dik
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  maandag 23 januari 2006 @ 10:05:09 #69
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_34370172
quote:
Op maandag 23 januari 2006 09:45 schreef wateengedoe2 het volgende:

[..]

Ja: met gezond eten en gewichtentraining zowel spieren als vet opbouwen, dan kom je uiteindelijk (en zeker als vrouw) toch wel bij een hoger vetpercentage uit. Eet je ongezond en/of ben je inactief, dan zul je in verhouding te veel vet opbouwen en dat is niet mooi en ook niet zo gezond. Maar nogmaals: heb je ernstig ondergewicht, dan is alle gewicht wat je aanzet (of dat nou vet of spiermassa is) al gezonder dan geen gewicht aanzetten.

En wees nou asjeblief NIET bang om 'te' gespierd te worden als vrouw. Ik moet het nog zien ... Als je 'te' gespierd bent, plaats je dan foto's? Mij is het nog nooit overkomen ... Mijn bovenarmen zijn aangespannen nog nooit meer dan 29 cm geweest en het is toch wel functioneel
Ik heb geen ondergewicht. Ik heb alleen periodes dat ik net een gratenkast ben, terwijl ik toch enorm veel eet. Ik verwacht zelf ook niet snel te gespierd te worden, ik heb dat simpelweg niet in me. Krachttraining + nog veel meer eten dan ik al doe zou er voor kunnen zorgen dat ik zowel spieren als vet opbouw, en zodoende dus op een gezonde manier voorkom dat mijn botten te tellen zijn?
pi_34370460
@ Alicey: Yessss! Nog een fotootje, dat was van een jaar eerder dan die foto hierboven (waar ik ong. 57 kg woog). Op onderstaande foto woog ik ong. 49 kg, wat nét ondergewicht was bij mijn lengte van 1.64m, maar alhoewel mijn buik gewoon was, was alles boven mijn borsten ook één en al gratenkast, zoals je ziet. Ook mijn armen waren schrikbarend dun. Als ik met een shirtje zonder mouwen in de bus zat o.i.d., zag ik wel eens mensen twijfelend kijken, zo van 'oei, heeft die nou anorexia of niet?!'. En natuurlijk was ik toen ook veel te slap om me te kunnen optrekken (alhoewel ik toen 8 kg minder woog).

kattekliek.wordpress.com
pi_34370541
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 19:39 schreef geejeej het volgende:
Waarschijnlijk denk je dat het onmogelijk is, maar ik heb een ander probleem met mijn gewicht dan de gemiddelde nederlander. Ik ben te licht, en niet omdat ik annorexia heb ofzo. (voor zover ik weet dan) Voor veel vrouwen heb ik het perfecte gewicht, ik weeg namelijk 61kg op dit moment. Mijn bmi zit op iets van 18.2 ofzo. Er staat dan vaak bij 'probeer wat aan te komen' maar wat ik ook probeer... het heeft geen zin.

In de kerstvakantie ben ik 2 kilo afgevallen, wanneer 'normale' mensen 2 kilo aankomen. Vorig jaar kerstvakantie was ik zelfs nog meer afgevallen (tot 58kg), toen at ik nog normaal. Sinds dien doe ik er alles aan om aan te komen. Iedere dag eet ik tot ik het gevoel heb dat ik bijna moet overgeven. Zodra ik weer trek krijg, ga ik weer eten. Ik word er echt gek van om mezelf iedere dag weer vol te proppen, maar anders val ik af en dat moet ik al helemaal niet hebben...

Hebben meer mensen dit probleem? Hebben jullie een oplossing?
Misschien een oplossing; maar ik weet het niet hoor...
Bij de maaltijden iets minder eten waardoor je sneller honger hebt om dan een zak chips naar binnen te werken etc. Dat is mijn dagelijkse ritme totdat ik weer wat af wil vallen. Dan stap ik dus over naar 3 maaltijden op een dag en helemaal vol duwen die maag
pi_34370604
NEEEEEEJJJJ, niet wéér die chips!
kattekliek.wordpress.com
  maandag 23 januari 2006 @ 10:43:39 #73
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_34371000
Mocht ik weer mijn botten gaan zien en op dat moment in staat zijn tot zware lichamelijke activiteit ga ik dat proberen wateengedoe2. Al ben ik aan de andere kant bang dat het me niet lukt om nog meer te eten.
pi_34371303
Als jouw gewicht zo jojo't, is het misschien beter om hiermee juist te beginnen nu je op een wat beter gewicht zit en je je botten (nog) niet ziet. Je hebt dan meer puf en incasseringsvermogen en je lichaam zal ook sneller herstellen van de trainingen. En je kunt hiermee je lichaamsgewicht stabiliseren - bovendien krijg je meer kracht en uithoudingsvermogen.
kattekliek.wordpress.com
  maandag 23 januari 2006 @ 11:01:43 #75
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_34371444
quote:
Op maandag 23 januari 2006 10:56 schreef wateengedoe2 het volgende:
Als jouw gewicht zo jojo't, is het misschien beter om hiermee juist te beginnen nu je op een wat beter gewicht zit en je je botten (nog) niet ziet. Je hebt dan meer puf en incasseringsvermogen en je lichaam zal ook sneller herstellen van de trainingen. En je kunt hiermee je lichaamsgewicht stabiliseren - bovendien krijg je meer kracht en uithoudingsvermogen.
Ik weet niet of dat op dit moment een handige zet is.. Wat gaat er bijvoorbeeld gebeuren wanneer je plotseling stopt met zowel training als veel eten?
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')