Neequote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:26 schreef Slikchick het volgende:
Had je je Helmpje op?
-Edit: dit topic ging volgens mij niet over avatars...-quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:26 schreef Slikchick het volgende:
Had je je Helmpje op?
Had je die Duitser eens moeten zien nadat ik hem een ram voor zijn kop had gegeven, dat zag er veel leuker uitquote:
Stoer joh.Ben je erg trots ?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:29 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Had je die Duitser eens moeten zien nadat ik hem een ram voor zijn kop had gegeven, dat zag er veel leuker uit![]()
Neuh.. verkapt "Ik zoek iets waar ze hier over willen gaan rellen" topic.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:34 schreef Katana het volgende:
verkapt -kijk mij eens ff stoer zijn- topic
je kunt toch moeilijk ontkennen dat ik stoer ben. Ik bedoel, ik ben de vleesgeworden stoerheidquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:34 schreef Katana het volgende:
verkapt -kijk mij eens ff stoer zijn- topic
heh? wtf had ik dan geschrevenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:28 schreef ChicaneBT het volgende:
[..]
-Edit: dit topic ging volgens mij niet over avatars...-
Tuurlijk. Zelfde school gezeten als Regilio Tuur ?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:39 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
je kunt toch moeilijk ontkennen dat ik niet stoer ben. Ik bedoel, ik ben de vleesgeworden stoerheid
Heeft die op school gezeten?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:42 schreef tong80 het volgende:
Tuurlijk. Zelfde school gezeten als Regilio Tuur ?
Je had het over dat paard in de ava van Slikchick, en doe maar niet onschuldig, je weet heus wel waar ik het over heb. En nu ontopic, ik heb geen zin in die nutteloze reacties.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:42 schreef ChicaneBT het volgende:
[..]
heh? wtf had ik dan geschreven.
Wat nou stom, je hebt toch wel gelezen dat er niet meer op beschaaf niveau viel te communiceren. Ze hadden die kutduitser er uit moeten gooien ipv mijquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:44 schreef Ciske het volgende:
Jezus dan ben je stom he als je gelijk gaat slaan :S
Maar applaus voor die duitsers dat ze jouw eruit geknikkert hebben
uhhh jij begon toch met slaan?? dus niks meer dan terecht dat JIJ eruit gezet bentquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:46 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Wat nou stom, je hebt toch wel gelezen dat er niet meer op beschaaf niveau viel te communiceren. Ze hadden die kutduitser er uit moeten gooien ipv mij
ey, hij was aan het uitlokken door telkens tegen me aan te schaatsenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:47 schreef Ciske het volgende:
[..]
uhhh jij begon toch met slaan?? dus niks meer dan terecht dat JIJ eruit gezet bent
Maar iig thnx nu weet ik weer waar het over gingquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:45 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Je had het over dat paard in de ava van Slikchick, en doe maar niet onschuldig, je weet heus wel waar ik het over heb. En nu ontopic, ik heb geen zin in die nutteloze reacties.
ey hij begon met dreigende taalquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:49 schreef Ciske het volgende:
tja ach kan gebeuren?? dan zou je eerst NETJES kunnen vragen van of ie de volgende keer wat beter wil uitkijken voordat je gelijk zo "stoer" gaat proberen te zijn op die ijsbaan
Ga mijn grap even uitleggenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |