Hoi,quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:17 schreef Chriz2k het volgende:
Oprotten, kutkloon.
Een kloon die kut is.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:18 schreef Keelpastille het volgende:
[..]
Hoi,
Hoe bedoel je, kutkloon?
Doei
Hoi,quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:19 schreef Eric_Cantona het volgende:
Zo nieuw ben je dus niet, want je hebt al 'n ban gehad
Omdat je een kutkloon bent, getuige je vorige usericon.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:21 schreef Keelpastille het volgende:
Hoi,
Waarom roept iedereen op dit forum gelijk om een slotje? Dat is heel irritant als je zo je best heb gedaan om een origineel topic te openen.
Doei
Kap es met dat hoi/doei gedoe, daar worden we hier frusti vanquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:20 schreef Keelpastille het volgende:
[..]
Hoi,
Ik kreeg geen kans om me voor te stellen.
Doei
Kendie nie!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:22 schreef Chriz2k het volgende:
Bupa, ban hem!!1!!!!!1111!!!!!!!!111!!!
omfg h4x0r.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:23 schreef Maikuuul het volgende:
Pwn jij ook n00bs of niet ?
Je kan der naam niet eens typen tyfuskloon, je bent niet origineel flikker nou maar op hoerenjongquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:24 schreef Keelpastille het volgende:
[..]
Hoi,
Ik had die foto uit een rar bestand die ik eens van -- heb gedownload. Dat die snol dan hier een moderator is, kon ik ook niet weten. Het is schandalig dat jullie er zomaar van uit gaan dat iedereen die IJsmijs maar moet kennen.
Doei
Geen worden?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:27 schreef Keelpastille het volgende:
Hoi,
Ik vind dit maar een rare manier om een newbie te begroeten. Hebben jullie allemaal VMBO genoten ofzo? Geen worden dat deze website altijd negatief wordt besproken op andere fora zoals tweakers en maroc.nl
Doei
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |