Mêhquote:Op zondag 22 januari 2006 01:27 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Mêh jong![]()
[..]
Slaap goed
[..]
Dan is je vriendje gek
Tenzij hij hier Tonks heet, in dat geval heb je iets met een mongool
Tonks?quote:Op zondag 22 januari 2006 01:27 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Mêh jong![]()
[..]Slaap goed
[..]
Dan is je vriendje gek
Tenzij hij hier Tonks heet, in dat geval heb je iets met een mongool
Alaaf!quote:Op zondag 22 januari 2006 01:31 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Fonetisch: Meeeeh. Ik zit in de carnaval-sfeer dus
Ik vind dat nogal denigrerendquote:
Gelukkig heeft Fok! niet zoveel usersquote:Op zondag 22 januari 2006 01:33 schreef poppedop het volgende:
[..]
Tonks?
Nee zo heet ie hier niet, zijn naam begint met een K
Hij heeft altijd heel veel clowntjes.quote:Op zondag 22 januari 2006 01:37 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik vind dat nogal denigrerend
[..]
Gelukkig heeft Fok! niet zoveel users
*hips*quote:Op zondag 22 januari 2006 01:37 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik vind dat nogal denigrerend
[..]
Gelukkig heeft Fok! niet zoveel users
Kijk, daar kunnen we wat meer meequote:Op zondag 22 januari 2006 01:39 schreef poppedop het volgende:
[..]
Hij heeft altijd heel veel clowntjes.![]()
ATM welquote:
Weet je dan wie het is?quote:Op zondag 22 januari 2006 01:46 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Kijk, daar kunnen we wat meer mee![]()
[..]
ATM wel
veel drinken!quote:Op zondag 22 januari 2006 01:49 schreef Tha_T het volgende:
Maar om het nou de hele tijd over drank te hebben is neit goed natuurlijk. Dus daarom: Iemand plannen voor vandaag?
vandaag als ik zaterdag avond of zondagquote:Op zondag 22 januari 2006 01:49 schreef Tha_T het volgende:
Maar om het nou de hele tijd over drank te hebben is neit goed natuurlijk. Dus daarom: Iemand plannen voor vandaag?
Nee maar als ik iemand tegenkom op het forum die iets met clowntjes heeft weet ik wie het is. En aangezien jij het niet wil zeggen zal ik er wel op die manierachter moeten komenquote:
Vandaag is het Zondag de 22e dus Zondag jaquote:Op zondag 22 januari 2006 01:50 schreef peenenui2 het volgende:
[..]
vandaag als in zaterdag avond of zondag
lekker slapen en verder moet ik mijn kamer oprujmen
Flauwerdquote:
Jullie noemen dat toch clowntjes?quote:Op zondag 22 januari 2006 01:51 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Nee maar als ik iemand tegenkom op het forum die iets met clowntjes heeft weet ik wie het is. En aangezien jij het niet wil zeggen zal ik er wel op die manierachter moeten komen
kloontjesquote:Op zondag 22 januari 2006 02:00 schreef poppedop het volgende:
[..]
Jullie noemen dat toch clowntjes?![]()
nou slapen dus en kamer opruimen, is zooitje hierquote:Op zondag 22 januari 2006 01:52 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Vandaag is het Zondag de 22e dus Zondag ja
[..]
Flauwerd
Onder clowntjes versta ik dit maar aangezien ik betwijfel of het dat is. Bedoel je dan met clowntjes:quote:
waarom begin je nu noet danquote:Op zondag 22 januari 2006 02:02 schreef peenenui2 het volgende:
[..]
nou slapen dus en kamer opruimen, is zooitje hier
Confuciusquote:Op zondag 22 januari 2006 02:04 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Onder clowntjes versta ik dit maar aangezien ik betwijfel of het dat is. Bedoel je dan met clowntjes:Dat?
*confused
Ik bedoelde kloontjes.quote:Op zondag 22 januari 2006 02:04 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Onder clowntjes versta ik dit maar aangezien ik betwijfel of het dat is. Bedoel je dan met clowntjes:Dat?
*confused
noet?quote:
quote:Op zondag 22 januari 2006 02:04 schreef Tha_T het volgende:
[..]
*confused
kan je dat niet stil dan??quote:Op zondag 22 januari 2006 02:06 schreef peenenui2 het volgende:
[..]
noet?
ow niet...
nee nu is het al laat iedereen slaapt al hier kan toch dan niet lawaai gaan maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |