ben je gek ofzo? er zijn maar weinig mensen met zo''n auto, kga toch zeker niet in een slk rijdenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:27 schreef sjeppert het volgende:
je ruilt hem maar in voor een kleinere auto gek
WAS JIJ DAT!!!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:30 schreef dr.dunno het volgende:
parkeerde vandaag m'n auto om naar de kapper te gaan; kwam terug, stond er zo'n kutgolf van van dat petjesvolk (incl. tribal en verduisterde zijruiten (ook vóór)) 5cm van m'n bumper af
gelukkig had ik voor nog enige ruimte (maar ook maar 70cm en dat voor een lompe stationwagon), zodat ik eruit kon (met een duwtje van m'n trekhaak tegen z'n bumper ter herinnering
), maar gvd, als ik m'n vorige auto toen had gehad, dan had ik hem dus echt gewoon de straat op geramd
al eens gedaan bij een peugeot 105 (die letterlijk tegen m'n bumper aan foutgeparkeerd stond);die auto had zware stalen bumpers hehe [en die gast een kapotte bumper en ook radiator naar het scheen).
jep.quote:
btw Van Rukhoven, tegenwoordig geen msn meer in gebruik of nieuwe accounts? heb je al hele tijd niet meer online zien komen.quote:
ik denk niet dat een pauper wagen van 1000 kilo het gaat redden tegen een bullbar waar 3 ton achter zitquote:
wat rij je? een unimoc ofzo?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:40 schreef The_Mavericks het volgende:
[..]
ik denk niet dat een pauper wagen van 1000 kilo het gaat redden tegen een bullbar waar 3 ton achter zit![]()
Dat doe je best netjes, een Peugeot 105 bestaat volgens mij namelijk niet.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:30 schreef dr.dunno het volgende:
al eens gedaan bij een peugeot 105 (die letterlijk tegen m'n bumper aan foutgeparkeerd stond);die auto had zware stalen bumpers hehe [en die gast een kapotte bumper en ook radiator naar het scheen).
tss...know your cars dudequote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:47 schreef Light het volgende:
[..]
Dat doe je best netjes, een Peugeot 105 bestaat volgens mij namelijk niet.
Dat snap ik dus niet van die gast met Golf en Peugeot, als je tegen een auto aanstaat zet je hem er toch wat vanaf anders weet diegene gewoon dat je er tegen aan hebt gezetenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:30 schreef dr.dunno het volgende:
parkeerde vandaag m'n auto om naar de kapper te gaan; kwam terug, stond er zo'n kutgolf van van dat petjesvolk (incl. tribal en verduisterde zijruiten (ook vóór)) 5cm van m'n bumper af
gelukkig had ik voor nog enige ruimte (maar ook maar 70cm en dat voor een lompe stationwagon), zodat ik eruit kon (met een duwtje van m'n trekhaak tegen z'n bumper ter herinnering
), maar gvd, als ik m'n vorige auto toen had gehad, dan had ik hem dus echt gewoon de straat op geramd
idd.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:40 schreef The_Mavericks het volgende:
[..]
ik denk niet dat een pauper wagen van 1000 kilo het gaat redden tegen een bullbar waar 3 ton achter zit![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:47 schreef Light het volgende:
[..]
Ja ik ook niet, maar kan je verklappen dat ik 9 van de 10 keer dat ik wat heb aan m'n trekhaak, dat is, omdat deze beschadigingen aan m'n eigen auto voorkomt (en bij de ander veroorzaaktquote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:07 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat snap ik dus niet van die gast met Golf en Peugeot, als je tegen een auto aanstaat zet je hem er toch wat vanaf anders weet diegene gewoon dat je er tegen aan hebt gezeten![]()
In Parijs is dat trouwens normaal
Bestaat wel volgens, is alleen het voorgaande modelmodel er bestond in ieder geval wel ooit een 104quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:47 schreef Light het volgende:
[..]
nee dat is onnodig en lomp; een bumper is eenvoudig en goedkoop te vervangen, autolak herstellen kan in de 1000'en euro's lopenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:11 schreef Catch_me het volgende:
Gewoon effe een flinke kras over die auto trekken, wie niet luisterd moet voelen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |