abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34318536
Er staan dus vandaag al de hele dag twee auto's hier in de straat die met zn tweeen plek voor vier a vijf auto's innemen.

Bij ons op de hoek staan 3 paaltjes om het pakeren op de hoek tegen te gaan, ietsje verderop staat op de stoep een lantaarnpaal en daar kunnen precies 2 grote auto's tussen. Er staat nu 1 witte opel stationwagen precies in het midden. Soms kan je je auto langs de lantaarnpaal parkeren, maar er staat nu een fiets tegenaan dus tenzij je schade aan je auto kan je m daar dus niet neerzetten. Dan kan je tussen de lantaarnpaal en een boompje wat wat verderop staat nog eens 2 auto's kwijt en weer staat er alleen in het midden een blauwe opel astra.

De rest van de straat staat helemaal vol, je kunt je auto nergens kwijt en deze 2 malloten krijgen het voor mekaar om dus 5 plekken in te nemen met zn 2en. Dat zie je toch zelf ook wel als je je auto parkeert zo van "goh ik sta wel erg in het midden als ik m nou een meter naar voren zet kan er precies nog iemand achter me staan". Eikels
pi_34321319

Ik doe dat soms ook om schade aan mijn auto te voorkomen.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_34324012
ik moet altijd op twee parkeer plaatsen parkeren, waneer maken ze een sparkeer plaatsen voor grote autos
<b>This world is one of sadness. Battle brings death. Death brings sorrow. The living may not hear them. Their voices may fall upon deaf ears. But make no mistake - the dead... are not silent.
</b>
pi_34324215
je ruilt hem maar in voor een kleinere auto gek
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
pi_34324303
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 21:27 schreef sjeppert het volgende:
je ruilt hem maar in voor een kleinere auto gek
ben je gek ofzo? er zijn maar weinig mensen met zo''n auto, kga toch zeker niet in een slk rijden
<b>This world is one of sadness. Battle brings death. Death brings sorrow. The living may not hear them. Their voices may fall upon deaf ears. But make no mistake - the dead... are not silent.
</b>
  zaterdag 21 januari 2006 @ 21:30:58 #6
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_34324376
parkeerde vandaag m'n auto om naar de kapper te gaan; kwam terug, stond er zo'n kutgolf van van dat petjesvolk (incl. tribal en verduisterde zijruiten (ook vóór)) 5cm van m'n bumper af

gelukkig had ik voor nog enige ruimte (maar ook maar 70cm en dat voor een lompe stationwagon ), zodat ik eruit kon (met een duwtje van m'n trekhaak tegen z'n bumper ter herinnering ), maar gvd, als ik m'n vorige auto toen had gehad, dan had ik hem dus echt gewoon de straat op geramd
al eens gedaan bij een peugeot 105 (die letterlijk tegen m'n bumper aan foutgeparkeerd stond);die auto had zware stalen bumpers hehe [en die gast een kapotte bumper en ook radiator naar het scheen ).
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
pi_34324501
Parkeeroorlog
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_34324515
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 21:30 schreef dr.dunno het volgende:
parkeerde vandaag m'n auto om naar de kapper te gaan; kwam terug, stond er zo'n kutgolf van van dat petjesvolk (incl. tribal en verduisterde zijruiten (ook vóór)) 5cm van m'n bumper af

gelukkig had ik voor nog enige ruimte (maar ook maar 70cm en dat voor een lompe stationwagon ), zodat ik eruit kon (met een duwtje van m'n trekhaak tegen z'n bumper ter herinnering ), maar gvd, als ik m'n vorige auto toen had gehad, dan had ik hem dus echt gewoon de straat op geramd
al eens gedaan bij een peugeot 105 (die letterlijk tegen m'n bumper aan foutgeparkeerd stond);die auto had zware stalen bumpers hehe [en die gast een kapotte bumper en ook radiator naar het scheen ).
WAS JIJ DAT!!!
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
  zaterdag 21 januari 2006 @ 21:36:27 #9
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_34324587
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 21:34 schreef GizartFRL het volgende:

[..]

WAS JIJ DAT!!!
jep.

vanaf die dag had m'n auto ook de bijnaam 'de tank'

sindsdien heeft niemand het meer gewaagd mij klem te zetten.
  zaterdag 21 januari 2006 @ 21:37:15 #10
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_34324620
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 21:34 schreef GizartFRL het volgende:

[..]

WAS JIJ DAT!!!
btw Van Rukhoven, tegenwoordig geen msn meer in gebruik of nieuwe accounts? heb je al hele tijd niet meer online zien komen.
pi_34324722
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 21:34 schreef longinus het volgende:
Parkeeroorlog
ik denk niet dat een pauper wagen van 1000 kilo het gaat redden tegen een bullbar waar 3 ton achter zit
</b>
  zaterdag 21 januari 2006 @ 21:40:29 #12
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_34324734
ik parkeerde vandaag m'n auto per ongeluk half in een plantsoen, komt er gelijk een of andere ouwe gek in een rolstoel en begint alles op te schrijven wat op die auto staat (tel nummer van de baas enzo), en onder een luid hier hoor je meer van verdween ie weer
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  zaterdag 21 januari 2006 @ 21:42:40 #13
136568 funkmaster
di papa pakke di mama
pi_34324813
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 21:40 schreef The_Mavericks het volgende:

[..]

ik denk niet dat een pauper wagen van 1000 kilo het gaat redden tegen een bullbar waar 3 ton achter zit
wat rij je? een unimoc ofzo?
"goude rolex en grote auto's, upperclass leven is reuze mooi"
pi_34324821
Ow dat klem zetten gebeurd hier bijna dagelijks...anders raak je je auto niet kwijt. Dan hebben we al die malloten van buitenaf die hier in de wijk parkeren. Van die eikels die niet snappen dat je bij ons in de straat je auto met 2 wielen op de stoep moet zetten omdat er anders geen grote auto's/vrachtwagen door de straat kunnen (leuk iedere vrijdag ochtend sociaal door de vuilniswagen je nest uitgetoeterd worden omdat die de straat niet inkunnen). Half blinde buurman die zn wrak nog wel eens tegen een andere auto wil rammen en een buurman die zn auto altijd netjes voor het raam wil hebben. En dan natuurlijk moet ik de 3 lantaarnpalen, 2 boompjes en 3 invalideparkeervakken niet vergeten. En dan allemaal in een straat van een paar 100 meter.
Echt als ik ooit ga verhuizen.....parkeervak voor de deur of een inrit ofzo.
pi_34324970
quote:
Dat doe je best netjes, een Peugeot 105 bestaat volgens mij namelijk niet.
  zaterdag 21 januari 2006 @ 21:48:54 #16
136568 funkmaster
di papa pakke di mama
pi_34325019
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 21:47 schreef Light het volgende:

[..]

tss...know your cars dude
"goude rolex en grote auto's, upperclass leven is reuze mooi"
  zaterdag 21 januari 2006 @ 21:52:49 #17
3542 Gia
User under construction
pi_34325170
Ik houd altijd ruimte zat tussen mijn auto en een al geparkeerde auto, zodat ik altijd nog kan manoevreren om eruit te komen. Als ik daardoor deels in een ander parkeervak sta, is dat heel jammer.
pi_34325794
quote:

Dat snap ik dus niet van die gast met Golf en Peugeot, als je tegen een auto aanstaat zet je hem er toch wat vanaf anders weet diegene gewoon dat je er tegen aan hebt gezeten
In Parijs is dat trouwens normaal
Een heer met stijl
  zaterdag 21 januari 2006 @ 22:09:11 #19
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_34325852
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 21:40 schreef The_Mavericks het volgende:

[..]

idd.
  zaterdag 21 januari 2006 @ 22:09:44 #20
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_34325874
quote:

[..]

zaterdag 21 januari 2006 @ 22:11:18 #21
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_34325917
Gewoon effe een flinke kras over die auto trekken, wie niet luisterd moet voelen
Op elke fokker past een bril.
  zaterdag 21 januari 2006 @ 22:11:19 #22
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_34325918
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 22:07 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Dat snap ik dus niet van die gast met Golf en Peugeot, als je tegen een auto aanstaat zet je hem er toch wat vanaf anders weet diegene gewoon dat je er tegen aan hebt gezeten
In Parijs is dat trouwens normaal
Ja ik ook niet, maar kan je verklappen dat ik 9 van de 10 keer dat ik wat heb aan m'n trekhaak, dat is, omdat deze beschadigingen aan m'n eigen auto voorkomt (en bij de ander veroorzaakt ).
pi_34325950
quote:

[..]

Bestaat wel volgens, is alleen het voorgaande modelmodel er bestond in ieder geval wel ooit een 104
Een heer met stijl
  zaterdag 21 januari 2006 @ 22:12:58 #24
99364 melismay
I'm not finished!!!
pi_34325975
Bij ons is ook echt een parkeerprobleem en er is 1 stel hier in de buurt die altijd hun auto zo neer zet dat er voor iemand anders meer plek is
Mannen zijn stom en jongens hebben vlooien
-
I'm not dating, I'm knitting
  zaterdag 21 januari 2006 @ 22:13:07 #25
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_34325980
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 22:11 schreef Catch_me het volgende:
Gewoon effe een flinke kras over die auto trekken, wie niet luisterd moet voelen
nee dat is onnodig en lomp; een bumper is eenvoudig en goedkoop te vervangen, autolak herstellen kan in de 1000'en euro's lopen
en daar leren ze niks van, want dat hangt niet samen met hun probleem, tenzij ze het bewust deden

en als ik jou dat zie doen, zet ik een kras op jouw hoofd, ongeacht of het om m'n eigen auto gaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')