ben je gek ofzo? er zijn maar weinig mensen met zo''n auto, kga toch zeker niet in een slk rijdenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:27 schreef sjeppert het volgende:
je ruilt hem maar in voor een kleinere auto gek
WAS JIJ DAT!!!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:30 schreef dr.dunno het volgende:
parkeerde vandaag m'n auto om naar de kapper te gaan; kwam terug, stond er zo'n kutgolf van van dat petjesvolk (incl. tribal en verduisterde zijruiten (ook vóór)) 5cm van m'n bumper af
gelukkig had ik voor nog enige ruimte (maar ook maar 70cm en dat voor een lompe stationwagon), zodat ik eruit kon (met een duwtje van m'n trekhaak tegen z'n bumper ter herinnering
), maar gvd, als ik m'n vorige auto toen had gehad, dan had ik hem dus echt gewoon de straat op geramd
al eens gedaan bij een peugeot 105 (die letterlijk tegen m'n bumper aan foutgeparkeerd stond);die auto had zware stalen bumpers hehe [en die gast een kapotte bumper en ook radiator naar het scheen).
jep.quote:
btw Van Rukhoven, tegenwoordig geen msn meer in gebruik of nieuwe accounts? heb je al hele tijd niet meer online zien komen.quote:
ik denk niet dat een pauper wagen van 1000 kilo het gaat redden tegen een bullbar waar 3 ton achter zitquote:
wat rij je? een unimoc ofzo?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:40 schreef The_Mavericks het volgende:
[..]
ik denk niet dat een pauper wagen van 1000 kilo het gaat redden tegen een bullbar waar 3 ton achter zit![]()
Dat doe je best netjes, een Peugeot 105 bestaat volgens mij namelijk niet.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:30 schreef dr.dunno het volgende:
al eens gedaan bij een peugeot 105 (die letterlijk tegen m'n bumper aan foutgeparkeerd stond);die auto had zware stalen bumpers hehe [en die gast een kapotte bumper en ook radiator naar het scheen).
tss...know your cars dudequote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:47 schreef Light het volgende:
[..]
Dat doe je best netjes, een Peugeot 105 bestaat volgens mij namelijk niet.
Dat snap ik dus niet van die gast met Golf en Peugeot, als je tegen een auto aanstaat zet je hem er toch wat vanaf anders weet diegene gewoon dat je er tegen aan hebt gezetenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:30 schreef dr.dunno het volgende:
parkeerde vandaag m'n auto om naar de kapper te gaan; kwam terug, stond er zo'n kutgolf van van dat petjesvolk (incl. tribal en verduisterde zijruiten (ook vóór)) 5cm van m'n bumper af
gelukkig had ik voor nog enige ruimte (maar ook maar 70cm en dat voor een lompe stationwagon), zodat ik eruit kon (met een duwtje van m'n trekhaak tegen z'n bumper ter herinnering
), maar gvd, als ik m'n vorige auto toen had gehad, dan had ik hem dus echt gewoon de straat op geramd
idd.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:40 schreef The_Mavericks het volgende:
[..]
ik denk niet dat een pauper wagen van 1000 kilo het gaat redden tegen een bullbar waar 3 ton achter zit![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:47 schreef Light het volgende:
[..]
Ja ik ook niet, maar kan je verklappen dat ik 9 van de 10 keer dat ik wat heb aan m'n trekhaak, dat is, omdat deze beschadigingen aan m'n eigen auto voorkomt (en bij de ander veroorzaaktquote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:07 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat snap ik dus niet van die gast met Golf en Peugeot, als je tegen een auto aanstaat zet je hem er toch wat vanaf anders weet diegene gewoon dat je er tegen aan hebt gezeten![]()
In Parijs is dat trouwens normaal
Bestaat wel volgens, is alleen het voorgaande modelmodel er bestond in ieder geval wel ooit een 104quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:47 schreef Light het volgende:
[..]
nee dat is onnodig en lomp; een bumper is eenvoudig en goedkoop te vervangen, autolak herstellen kan in de 1000'en euro's lopenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:11 schreef Catch_me het volgende:
Gewoon effe een flinke kras over die auto trekken, wie niet luisterd moet voelen![]()
sleepoog + sleepkabel.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:12 schreef melismay het volgende:
Bij ons is ook echt een parkeerprobleem en er is 1 stel hier in de buurt die altijd hun auto zo neer zet dat er voor iemand anders meer plek is
Het leksteken van banden wil nog wel eens helpen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:07 schreef Jill-RMC het volgende:
Er staan dus vandaag al de hele dag twee auto's hier in de straat die met zn tweeen plek voor vier a vijf auto's innemen.
...
zozo, hummer in het kwadraat ofzo??quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:17 schreef timmeeeh het volgende:
ik parkeerde gister bij de macdonalds om een milkshake te halen. het was best aso
omdat ik me verveel, een kleine grafische uitleg: mijn wagen is blauw en de andere auto's zijn groen gekleurd
[afbeelding]
jammer dat bomen niet zo snel doodgaan en er niet eentje vlakbij je auto stond, anders had een koperen spijker slaan in de stam nog wel een leuk effect kunnen hebben.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:17 schreef timmeeeh het volgende:
ik parkeerde gister bij de macdonalds om een milkshake te halen. het was best aso
omdat ik me verveel, een kleine grafische uitleg: mijn wagen is blauw en de andere auto's zijn groen gekleurd
[afbeelding]
Het zijn ook gewoon aso's, als je ze dan vraagt of ze de auto iets naar voren willen zetten zodat je er nog tussen kan, zeggen ze doodgewoon "Nee hoor, hij staat zo prima"quote:
Ja, wel dus, uit de tijd dat ze net ronde wielen konden maken. Dan zou je toch verwachten dat de eigenaar iets zuiniger is op z'n auto.quote:
met een sleepkabel en bij voorkeur een auto met dieselmotor aan het andere eind *hoef* je niks te vragen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:21 schreef melismay het volgende:
[..]
Het zijn ook gewoon aso's, als je ze dan vraagt of ze de auto iets naar voren willen zetten zodat je er nog tussen kan, zeggen ze doodgewoon "Nee hoor, hij staat zo prima"
Die ken ik welquote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:11 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Bestaat wel volgens, is alleen het voorgaande modelmodel er bestond in ieder geval wel ooit een 104
Met ons koekieblik lukt dat helaas nietquote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:22 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
met een sleepkabel en bij voorkeur een auto met dieselmotor aan het andere eind *hoef* je niks te vragen.
ja die parkeerplekken zijn verdomd klein tegenwoordig, ze houden echt geen rekening met brede auto'squote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:23 schreef The_Mavericks het volgende:
bij mij gaat het meestal zo:
[afbeelding]
als ik dan normaal wil uitstappen
parkeerschade?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:25 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
ja die parkeerplekken zijn verdomd klein tegenwoordig, ze houden echt geen rekening met brede auto's
heb tijdje in een Mercedes sprinter rondgereden, nou dan ga je niet moeilijk lopen wringen in zo'n klein kutvakje
zeker niet als je een 2x verlengd model van de verhuurmaatschappij krijgt omdat ze geen andere hebben terwijl je auto bij de schadehersteller staat![]()
Een personenauto mag maximaal iets van 2.5 meter breed zijn. Dan heb je gewoon 2 parkeervakken nodig om je auto neer te zetten.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:25 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
ja die parkeerplekken zijn verdomd klein tegenwoordig, ze houden echt geen rekening met brede auto's
mercedes 411quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:19 schreef funkmaster het volgende:
[..]
zozo, hummer in het kwadraat ofzo??
neuh dat niet, gewoon dwars over 3 vakken heen geparkeerd want ze waren ook nog eens te kort en er stonden paaltjes achterquote:
idd, zeker als je een lage auto hebt met grote voorportieren; als ik wil parkeren in parkeergarage Kruisstraat in Utrecht moet ik m'n auto gewoon 1.5 meter buiten het vak laten steken, anders kom ik dankzij die betonnen pilaren niet eens m'n auto uitquote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:29 schreef Light het volgende:
[..]
Een personenauto mag maximaal iets van 2.5 meter breed zijn. Dan heb je gewoon 2 parkeervakken nodig om je auto neer te zetten.
Wat voor auto heb je danquote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:29 schreef The_Mavericks het volgende:
plaatje
beige h2 met bullbarquote:
pimp my ridequote:
1 op 6/7 met V-powerquote:
parkeren isook soms probleem, ik neem hem soms naar mijn werk als het koud is en mijn vriendin heeft de andere auto, of naar verre bestemingen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:21 schreef -Jean- het volgende:
nee oke, maar uit zuipt benzine als een beest... enige voordeel is je kan em zette wara je wil want een wielklem krijge ze er toch niet op
Doe ik ook weleens met mijn gewone auto van de zaak want dan moet hij hem maar eens netjes leren parkerenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:27 schreef TheOneAndOnly het volgende:
als iemand zijn auto zo geparkeerd heeft dat hij met zijn auto nog maar net op zijn vak staan, dan zet ik de transit van de zaak er zo naast dat hij er niet meer in kan....
al wel eens gezeik gehad, heb toen gezegd dat ie moest leren rijden.... auto niet verzet toen overigens...
bergaf / wind mee.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:19 schreef The_Mavericks het volgende:
[..]
1 op 6/7 met V-power
mensen die denken dat een hummer 1/2 rijdt zijn zo naief.
Jij pimpt echt te veel met je waggie.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:25 schreef The_Mavericks het volgende:
[..]
parkeren isook soms probleem, ik neem hem soms naar mijn werk als het koud is en mijn vriendin heeft de andere auto, of naar verre bestemingen.
overegens als je heel goed rijdt, en bandenspanning en dergelijke dan kan je zelfs nog 1 op 8 ervan peuteren
als ik wil pimpen gaik wel naar scheveningenquote:Op zondag 22 januari 2006 11:43 schreef XiChico het volgende:
[..]
Jij pimpt echt te veel met je waggie.
Als je dr dan toch eens bent kan je dan niet meteen mn straat schoonvegen? Kan ik mn auto ook eens voor de deur zettenquote:Op zondag 22 januari 2006 12:35 schreef The_Mavericks het volgende:
[..]
als ik wil pimpen gaik wel naar scheveningen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |