Een van de topfavorieten dan.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:45 schreef tong80 het volgende:
Als ie deze vorm vasthoudt de grote favoriet op de 1000 meter van Turijn.
Bos is geweldig. Wereldkampioen sprint, 2x zilver bij de OWS en heersend bij het recente OKT. Hopelijk wordt het in Turijn nu wel goud. Bos is zeker kanshebber, samen met mensen als Dorofejev en -voor mij nog steeds topfavoriet- Shani Davis.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:14 schreef Arcee het volgende:
[..]
Een van de topfavorieten dan.
Jan Bos.
Ze zijn er wel.quote:
Zoveel 4e plekken?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:56 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ze zijn er wel.
Hij mag van mij de opvolger van Van Velde worden.
En dan net zo'n historische race als dequote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:56 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ze zijn er wel.
Hij mag van mij de opvolger van Van Velde worden.
Ja okequote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:05 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Olympisch kampioen 1000 meter
Theo, over 2 jaar weer op de Olympische Spelen te bewonderen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:11 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Hoe heet hij ook alweer?Ik vind het erg tof dat Jan Bos weer goed bezig is.
![]()
quote:
Ow, die gozer is ook al zo goed.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:11 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Me dunkt. Wereldkampioen sprint.
Twee wereldkampioenen in twee verschillende sporten in een familie, dat komt vast niet al te vaak voor. huiskamervraagquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:14 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ow, die gozer is ook al zo goed.
Dat lijkt me ook niet. Geweldig.quote:Op zondag 22 januari 2006 01:51 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Twee wereldkampioenen in twee verschillende sporten in een familie, dat komt vast niet al te vaak voor. huiskamervraag
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |