Geen ideequote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:12 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding]
Wat een kutavatar. Kan iemand me uitleggen wat dit met Idols te maken heeft
nee... ik moet me wel écht doodvervelen wil ik daar naar kijken......quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:01 schreef Airelle het volgende:
Afgelopen dinsdag 't Vragenuurtje gezien?
Vergeet ik deze bijna:quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:08 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wordt een groot gifje.
Pff, wrijf 't er nog eens inquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Vergeet ik deze bijna:
[afbeelding]!!
Welke award was dat dan? User met de meeste type- en spelfouten?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:27 schreef MissBliss het volgende:
Er staat een schrijffout in mn award
Dapne
Neen,quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Welke award was dat dan? User met de meeste type- en spelfouten?
Meest domme user...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Welke award was dat dan? User met de meeste type- en spelfouten?
Watje.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:31 schreef mark_03 het volgende:
beetje vreemd dat MB 'm dan heeft gewonnen (denk dat deze toevoeging ff noodzakelijk was![]()
ach zoiets valt toch altijd Hen Met Een Scherpe Blik op....quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:27 schreef MissBliss het volgende:
Er staat een schrijffout in mn award
Dapne
Ik heb een koortswaas voor mn ogen! En ik heb al een nieuwe gehad, nu alleen nog maar een gifje dusquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:32 schreef babette21 het volgende:
[..]
ach zoiets valt toch altijd Hen Met Een Scherpe Blik op....
maar eh... ik zou 't niet pikken hoor![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Watje.Gewoon een PI gebruiken. Kun je haar helemaal verrot schelden en schuilen achter je PI.
Ha! Arrogante klootzakquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Watje.Gewoon een PI gebruiken. Kun je haar helemaal verrot schelden en schuilen achter je PI.
bespaar je energie nou, je moet nog [aan]modderen straksquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:34 schreef Svensational het volgende:
Whehequote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:37 schreef babette21 het volgende:
[..]
bespaar je energie nou, je moet nog [aan]modderen straks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |