Klopt. Want anders ben ik dalijk het slachtoffer van het zoveelste incident van zinloos geweld aangezien niemand in die zaal achter je staat als je er wat van zegt. Dan maar zo!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:55 schreef tongytongylickylicky het volgende:
En jij maar elke keer weer uithuilen op het forum en op het moment zelf er niets van durven te zeggen....
Oftewel: je bent gewoon een mietjequote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:57 schreef Ill-Skillz het volgende:
[..]
Klopt. Want anders ben ik dalijk het slachtoffer van het zoveelste incident van zinloos geweld aangezien niemand in die zaal achter je staat als je er wat van zegt. Dan maar zo!
Lekker joh zo'n tolerant land.
Jip. Maar het is ook echt in Nederland zo, en dan vooral Randstad.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:56 schreef McGilles het volgende:
In het algemeen moeten mensen gewoon hun mond houden tijdens de film, een keer hardop lachen of iets zeggen is geen ramp, maar als ze doorgaan gewoon je mond open doen en er iets van zeggen. Anders gewoon harde maatregelen nemen en melden aan personeel
Nou, laten we dan maar blij zijn dat Meindert Tjoelker, Daniel van Cottum en Joes Kloppenburg dat niet waren!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:58 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Oftewel: je bent gewoon een mietje
Ja, die helden zijn allemaal in een bioscoop vermoordquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:59 schreef Ill-Skillz het volgende:
[..]
Nou, laten we dan maar blij zijn dat Meindert Tjoelker, Daniel van Cottum en Joes Kloppenburg dat niet waren!
http://www.imdb.com/title/tt0427312/combinedquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:59 schreef ChatChewbacca het volgende:
blijkbaar kijk je dan de verkeerde film.
jij gaat voor de super populaire films?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:02 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ik eerlijk gezegd alleen last van autochtone lastpakken in de bioscoop. Maar ik ga dan ook niet na de super populaire films.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:03 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
jij gaat voor de super populaire films?
De hiaten ja... maar dan nog snap ik je vraag niet?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:07 schreef SocialDisorder het volgende:
stiekem editen he?
Die zijn het ook regelmatig ja.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:06 schreef SocialDisorder het volgende:
bi-ochtonen
na? voor?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:08 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
De hiaten ja... maar dan nog snap ik je vraag niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |