Gebruikt dichtgeknoopt condoom.quote:
waarschijnlijk kapotgebeten door de hond en met genoeg vrouwelijk vocht eraan...of erger. Maar goed, als JIJ dat WEL lekker vindt.quote:
Ik zat nog te twijfelen om hem even lekker uit te likken, maar mijn linker hersenhelft won het van de rechter.quote:
De voordelen wogen zeker niet op tegen de nadelenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:40 schreef Poncho het volgende:
[..]
Ik zat nog te twijfelen om hem even lekker uit te likken. Maar mijn linker hersenhelft won het van de rechter.
Nee inderdaad.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:41 schreef Agiath het volgende:
[..]
De voordelen wogen zeker niet op tegen de nadelen
Het glas is halfvol?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:47 schreef Lievelientje het volgende:
Wees blij dat degene die hem liet rondslingeren nog wel de moeite had genomen om hem dicht te knopen![]()
Nou het condoom niet hoor.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:04 schreef Eric82 het volgende:
Noop, in zo'n geval is het glas altijd halfleeg.
Ik sop zelf ook bijna van mijn stoel af.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:22 schreef Chriz2k het volgende:
Wat een geil verhaaltje.
Anders ik wel!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:24 schreef Poncho het volgende:
[..]
Ik sop zelf ook bijna van mijn stoel af.
Ik denk dat ik me maar even snel ga terugtrekken naar mijn slaapkamer.quote:
Geniet maar lekker van je lichaam, meid!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:26 schreef Poncho het volgende:
[..]
Ik denk dat ik me maar even snel ga terugtrekken naar mijn slaapkamer.
Ik zal aan je denken, knul!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:26 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Geniet maar lekker van je lichaam, meid!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |