Jep.quote:
Noteert -- punten voor Svensational morgenquote:Op maandag 23 januari 2006 17:55 schreef Svensational het volgende:
c_a -2: Is veel te melig vandaag.
EN TERECHTquote:Op maandag 23 januari 2006 19:37 schreef shiNinG_staR het volgende:
-2 charmed_angel: omdat jij me eruit gewerkt hebt.
Mijn strategisch plan werkt nu tegen mequote:Op maandag 23 januari 2006 17:45 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
je laat je chanteren..
Nu krijg je geen pluspuntjes meer van mij hoor
Hoezo mag ik neit op alles reageren, als ik iets zie staan dan doe ik gelijk reageren.... en dna verder lezen..... vind ik makkelijker, als dta geplak en geknipquote:Op maandag 23 januari 2006 20:12 schreef Svensational het volgende:
Je hoeft natuurlijk niet op álles te reageren he. Of doe het in 1 quote.
Ja, maar het is erg storend en overbodig.quote:Op maandag 23 januari 2006 20:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoezo mag ik neit op alles reageren, als ik iets zie staan dan doe ik gelijk reageren.... en dna verder lezen..... vind ik makkelijker, als dta geplak en geknip![]()
Ik ben niet chagoquote:Op maandag 23 januari 2006 20:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
volgens mij is iedereen sjago?![]()
Ey I-Jay alles goedquote:Op maandag 23 januari 2006 19:34 schreef shiNinG_staR het volgende:
Stomme mensen hierben je een dagje weg, kom je terug en ben je de I-Jay
Maar even serieus, op m'n tiende plek ben ik best trots hoor
. Nu mag ik ongegeneerd de andere mensen eruitwerken
![]()
bedoelde jou ook nietquote:Op maandag 23 januari 2006 20:58 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ik ben niet chagoIk slaak een diepe zucht
![]()
En hoeveel minpunten zijn dat?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |