Ja, twee minpunten dus maar uiteindelijkquote:Op maandag 23 januari 2006 23:01 schreef BVO het volgende:
Hoe bedoel je?.
Ik startte met 23, en sta nu op 21.
Misschien niet de beste reden om mij minpunten te geven, maar wel de tofste.quote:
Hopelijk schrijft yeahinho een toffe exit voor mijquote:Op maandag 23 januari 2006 23:42 schreef Dizer het volgende:
[..]
Duurt een beetje lang...
daarna ga ik..
Nou moequote:Op maandag 23 januari 2006 23:33 schreef Yeahinho het volgende:
Tijdens een Idols-liveshow zit familie Zhenar vol spanning voor de buis gekluisterd. Ze vermaken zich opperbest, maar als aan het eind van de showI-Jay
een afscheidsoptreden komt geven, begeeft de tv het spontaan. Een harde knal is het laatste dat is vernomen uit het inmiddels uitgebrande Huize Zhenar. De brandweer zoekt nog naar overlevenden, maar het is zo goed als uitgesloten dat iemand deze ontploffing heeft overleefd
.
Ik zal proberen om voor jouw exit een leuker verhaal te verzinnenquote:Op maandag 23 januari 2006 23:47 schreef LeBeau het volgende:
Je bent wel erg voorspelbaar, Yeahinho.
Dus dan telt deze nog voor maandag?quote:Op maandag 23 januari 2006 23:59 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik ga stemmen.
Je hebt al wat verzonnen zie ik. Ach, ik heb mijn exit in elk geval overleefd.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:08 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Heb je nog wensen voor je exit?![]()
Had ik niet van je verwachtquote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:00 schreef Dizer het volgende:
-2 charmed_angel, sorry, maar heb net Ayaxola al een min gegeven, vind het zielig om het nog een keer te doen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |