Oh nee, dronken mensen die denken leuk te zijn met hun fleurige outfit.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:30 schreef Camplo het volgende:
Kut man, woon je in Brabant en herinner jij me aan carnaval.
Wanneer begint dat gezeik weer?
volgens mij is dat al bijna weer afgelopenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:30 schreef Camplo het volgende:
Kut man, woon je in Brabant en herinner jij me aan carnaval.
Wanneer begint dat gezeik weer?
terechte opmerking...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:30 schreef De_Ananas het volgende:
Ach ga janken ofzo, waarschijnlijk ben je nog nooit tijdens Carnaval in het Zuiden geweest![]()
Wij hebben tenminste tradities.
*slot van Arid op steen doetquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:31 schreef Poncho het volgende:
[..]
Oh nee, dronken mensen die denken leuk te zijn met hun fleurige outfit.
*Terug onder steen kruipt*
Crnaval moet je in je bloed zitten I-spy. Anders snap je het echt niet..quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:52 schreef i-spy24 het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waar Nederlanders nou tijdens carnaval nummers achter elkaar lopen en dat zelfs leuk vinden? Als je Carnaval bekijkt in alle andere landen/culturen dan zijn wij schijnbaar het enige land die dat soort debiele dingen doet.
Weet iemand dat of is debielheid gewoon leuk omdat niemand anders dat doet.![]()
Idd, het is een onderdeel van de cultuur beneden de grote rivierenquote:Op zondag 22 januari 2006 14:21 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Crnaval moet je in je bloed zitten I-spy. Anders snap je het echt niet..
typisch geval van..quote:Op zondag 22 januari 2006 14:48 schreef Duder het volgende:
Carnaval is niets meer dan veel zuipen en er als een debiel bij lopen, dat heeft niets met traditie te maken
Achjah.. Blijf dat vooral denken.quote:Op zondag 22 januari 2006 14:48 schreef Duder het volgende:
Carnaval is niets meer dan veel zuipen en er als een debiel bij lopen, dat heeft niets met traditie te maken
Zeker, wanneer je een litertje Vodka achter je kiezen hebt zittenquote:
Dus.quote:De polonaise is een dans die gebaseerd is op een Poolse dans, de Polonez. Bij de polonaise danst(host) iedereen in een rij achter elkaar, met tenminste één hand op de schouder van de persoon vóór iemand in die rij. Gedurende de dans kan de wandelrichting naar believen worden omgekeerd.
De Polonaise wordt onder andere gedanst op bruiloften en tijdens carnaval.
Het wereldrecord polonaise dansen werd op 27 augustus 2005 gevestigd te Halen tijdens Twinsporten, onder het meterschap van Cynthia Reeckmans.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |