Hij is dus van 1991. Kan TS dit even aanpassen?quote:
Kenteken Info
Voertuigsoort Info Personenauto
Merk Info NISSAN
Handelsbenaming Info PRIMERA 1.6 HB U9
Kleur(en) Info Rood
Brandstof Info Benzine
Aantal cilinders Info 4
Cilinderinhoud Info 1597 cm3
Aantal zitplaatsen Info 0
Aantal staanplaatsen Info N.v.t.
Massa ledig voertuig Info 1.095 kg
Maximum massa voertuig Info 1.590 kg
Massa rijklaar Info 0 kg
Laadvermogen Info N.v.t.
Maximum massa te trekken indien aanhangwagen:
- ongeremd Info 500 kg
- geremd Info 1.200 kg
- oplegger geremd Info N.v.t.
- autonoom geremd Info N.v.t.
- middenas geremd Info N.v.t.
Datum eerste afgifte Nederland Info 18 juni 1991
Datum eerste toelating Info 18 juni 1991
Datum aanvang tenaamstelling Info 13 maart 1998
Vervaldatum APK Info 5 april 2006
leg eens beter uit wat je wilt weten..quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:58 schreef Santello het volgende:
300 euro?
dus hij gaat niet na een paar maanden stil op de snelweg hangen
Of dat ding op het punt staat om het te begeven/kaput te gaanquote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:42 schreef Mute_Me het volgende:
[..]
leg eens beter uit wat je wilt weten..
Niet dat ik weet, ik zou er nog wel mee op vakantie gaan als ik dat zou willen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:56 schreef MewBie het volgende:
[..]
Of dat ding op het punt staat om het te begeven/kaput te gaan
Thnx voor de tips, ik ga er zelf niks mee doen, maar de volgende eigenaar misschien wel.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:15 schreef suijkerbuijk het volgende:
een tip
als je een auto verkoopt en je laat de motor ruimte zien
zorg er dan voor dat het schoon is.
verder je heb de auto net gewassen haal dan die strepen van het water weg.
Verder is een nissan een betrouwbare wagen en stelt die klm stand niks voor
een nissan kan zonder problemen met goed onderhoud 500,000klm rijden.
De auto elke jaar is de was zetten zorgt er voor dat de wagen ook lang mee kan gaan kwa lak.
Zodat de wagen niet gaat roesten .
Zorg er voor dat je om de 5jaar body spray haalt en onder de auto spuit zodat water\sneeuw en rotzooi op de weg niet kan voor zorgen dat het vanonderen gaat rotten.
Hierbij ook een kleine tip neem je rem leiding mee dan hoef je die dingen niet te vervangen omdat ze beschermt zijn.
nog belangrijker die 300euro is te weining als verkoop prijs
veel succes met je verkoop
Ligt een beetje aan hoe oud je bent etc..quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:12 schreef JaWi het volgende:
Wat betaalde je aan premie/verzekering enz?
dunno, wij hebben m niet nieuwe gekocht, maar bij een garage vlakbij (pluym in pijnacker dacht ik).quote:Op zondag 22 januari 2006 15:55 schreef proescht het volgende:
Wat was de nieuwprijs?
Nope geen airco, ik merkte gister op dat de ventialtie het alleen in standje 4 het doet..quote:Op maandag 23 januari 2006 11:30 schreef Metro2005 het volgende:
zit er ook airco in? meeste primera's hebben die standaard dacht ik
Er zijn geen doorgerotte remleidingenquote:Op maandag 23 januari 2006 11:00 schreef opacohen het volgende:
[..]
Als je remleiding doorgerot is wordt dat bij de APK wel opgemerkt. En binnen een jaar rotten ze niet zo erg dat er gevaar op doorrotten is.
1 2 3 4 5 6 | wegenbelasting/3mnd ¤ 99 - ¤ 96 max. vermogen 66 kW (90 pk) topsnelheid 180 km/h acceleratie 0-100 km/h 11,2 s verbruik gecombineerd 7,1 L/100km |
nissans wel die blokken zijn goedquote:Op dinsdag 24 januari 2006 08:42 schreef American_Nightmare het volgende:
Een motor met 3 ton op de teller heeft die 90 pk echt niet meer..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |