abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34462167
Moore is een stinkboek.
pi_34463985
Gray vind ik juist heel relax. goede plaatjes en duidelijke uitleg enz..
Over psychology in medicine, vrijdag daar een tentamen over en het is echt het meest waardeloze boek dat ik ooit gelezen heb. Slechte engelse grammatica, saaie verhalen....bah
Ben ook UL jaar 1
pi_34467114
Ik vind Gray niet echt praktisch tijdens de Snijzaallessen, dus ik heb voor het volgend blok Sobotta maar gekocht. In tegenstelling tot Gray staat hier alles duidelijker en overzichtelijker in, plaatjes schelen qua kwaliteit niet veel maar Sobotta heeft weer voor dat het een makkelijker hanteerbaar boek is (zachte vs. harde kaft )
pi_34468118
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 23:51 schreef einfach_mich het volgende:
Ik vind Gray niet echt praktisch tijdens de Snijzaallessen, dus ik heb voor het volgend blok Sobotta maar gekocht. In tegenstelling tot Gray staat hier alles duidelijker en overzichtelijker in, plaatjes schelen qua kwaliteit niet veel maar Sobotta heeft weer voor dat het een makkelijker hanteerbaar boek is (zachte vs. harde kaft )
Is Sobotta ook te gebruiken voor het maken van de leervragen? Of heb je daar echt een leerboek (Gray's / Martini / zijn er nog meer*?) voor nodig?

* welke van de genoemde boeken in dit topic zijn nou leerboeken, en welke atlassen?
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
  donderdag 26 januari 2006 @ 01:27:30 #130
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_34469386
Ik heb de Duitse Netter, mooie complete atlas.
  donderdag 26 januari 2006 @ 10:00:24 #131
139820 mol_air
Jus ex injuria non oritur
pi_34472733
ik heb sinds kort ook Netter en Sobotta (NL en EN) op de PC. Dat is in principe erg leuk om te hebben, al vind ik het een stuk minder praktisch dan een gewoon boek. Ik vind het bovendien gewoon leuk om ze in boek-vorm te hebben.

Wat betreft die Netter. Ik heb niet de complete serie (I wish!) maar een enkele atlas. Deze kun je voor 30,- kopen op "het boekenfestijn" (2,3,4,5 feb in Ahoy geloof ik). Daar hebben ze sowieso ook allerlei andere GNK-boeken tegen hele redelijke prijzen.
  donderdag 26 januari 2006 @ 10:39:56 #132
119987 Bhai
Quidquid discis, tibi discis!
pi_34473585
Ik heb ook Sobotta digitaal en ik vind m wel handig. Je hoeft niet in dat onduidelijke register te zoeken, maar je tikt een naam in en alle afbeeldingen verschijnen
Kom er net achter dat ik ook Netter digitaal heb, dus ff kijken hoe die is
  donderdag 26 januari 2006 @ 10:50:16 #133
139820 mol_air
pi_34473861
Mochten andere mensen er ook interesse hebben, dat kan geregeld worden natuurlijk

N.B. Ik bied NIET, maar dan ook NIET aan om het programma illegaal op een cd te branden en weg te geven enzo, dat snappen jullie natuurlijk wel want dat is hoogstverboden! Laat dat even duidelijk zijn.

donderdag 26 januari 2006 @ 13:25:30 #134
37892 nevaeh87
well you don't always get
pi_34478734
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 10:50 schreef mol_air het volgende:
Mochten andere mensen er ook interesse hebben, dat kan geregeld worden natuurlijk

N.B. Ik bied NIET, maar dan ook NIET aan om het programma illegaal op een cd te branden en weg te geven enzo, dat snappen jullie natuurlijk wel want dat is hoogstverboden! Laat dat even duidelijk zijn.

In dat geval ben ik uiteraard niet, maar dan ook natuurlijk absoluut niet geinteresseerd.....
tja en daar zit je dan! en wat moet je dan?! toch maar fokken...
pi_34478861
ik ook niet.
  donderdag 26 januari 2006 @ 14:42:54 #136
139820 mol_air
pi_34481539
dan moeten jullie maar absoluut GEEN contact met mij opnemen en zeker niet via denniskies_AD_yahoo_DOT_com
pi_34482055
Als ze ook geen interesse hebben dan hoeven ze toch niet expliciet géén contact met je op te nemen, omdat je zelf toch geen aanbod had?

En in ander nieuws: Wat een suf blok is Nieuwvorming zeg. Ze hadden het zoveel leuker kunnen maken
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
pi_34482220
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 14:55 schreef intoxicated het volgende:
En in ander nieuws: Wat een suf blok is Nieuwvorming zeg. Ze hadden het zoveel leuker kunnen maken
Waarom heb ik dit gevoel bij elk blok?
pi_34482286
6 letters, klinkt als Lijden.
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
  donderdag 26 januari 2006 @ 15:01:27 #140
139820 mol_air
pi_34482308
je hebt helemaal gelijk Tox, maar ik dacht ik geef ze even een zetje in de goede richting

En nieuwvorming hadden ze inderdaad wel wat vrolijker kunnen maken. Het lijkt een beetje op de belastingdienst: "Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker wel."
Het is een beetje een droog blok zo.

trouwens: Waarom kan ik geen avatar instellen? die avatar-thingie in mn "profiel" doet t niet
pi_34482348
http://forum.fok.nl/misc/usericon_manager
Daar zou 't moeten kunnen

/ Oh nm, repeat heeft gelijk denk ik
pi_34482358
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 15:01 schreef mol_air het volgende:
je hebt helemaal gelijk Tox, maar ik dacht ik geef ze even een zetje in de goede richting

En nieuwvorming hadden ze inderdaad wel wat vrolijker kunnen maken. Het lijkt een beetje op de belastingdienst: "Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker wel."
Het is een beetje een droog blok zo.

trouwens: Waarom kan ik geen avatar instellen? die avatar-thingie in mn "profiel" doet t niet
je moet hem zelf ergens uploaden en dan die url gebruiken, voor nieuwe gebruikers werkt avatars uploaden niet meer
  donderdag 26 januari 2006 @ 15:08:05 #143
139820 mol_air
pi_34482562
waar moet ik die url invullen dan?
pi_34482605
profiel bij webicon.
  donderdag 26 januari 2006 @ 15:15:59 #145
139820 mol_air
pi_34482832
yay

zijn hier trouwens nog IFMSA / EMSA Leden?
pi_34484122
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 00:25 schreef m021 het volgende:

[..]

Is Sobotta ook te gebruiken voor het maken van de leervragen?
Geen idee, dat merk ik in blok 3 wel waar we weer de Snijzaal induiken.
En die leervragen laat ik helemaal varen, als zelfs de colleges (afgelopen woensdag...) al niet duidelijk zijn.
pi_34484350
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 14:55 schreef intoxicated het volgende:
Als ze ook geen interesse hebben dan hoeven ze toch niet expliciet géén contact met je op te nemen, omdat je zelf toch geen aanbod had?

Nieuwvorming was wel koel hier . Ik vond van dat jaar vooral het eerste blok, Algemene Patho, erg ruk. Ik heb al zo'n scheithekel aan microscoopwerk en histologie kan me werkelijk gestolen worden. Dan moeten ze vooral niet 8 microscooppractica invoeren en de tekeningen laten meetellen als bonuspunten bij je toets.
pi_34484917
Hihi, wij kregen bij patho een mondeling microscopie-tentamen. Dat was uiteindelijk trouwens meer een werkgroep-achtig iets waarvoor zelfs iemand een voldoende kreeg die een pregnancy in de fallopian tube aanzag voor een nierbekken.
pi_34485743
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 16:12 schreef intoxicated het volgende:
Hihi, wij kregen bij patho een mondeling microscopie-tentamen. Dat was uiteindelijk trouwens meer een werkgroep-achtig iets waarvoor zelfs iemand een voldoende kreeg die een pregnancy in de fallopian tube aanzag voor een nierbekken.
Aah, dat heb ik laatst ook gezien. Een extra-uteriene zwangerschap. Zo sneu. Tis echt al een klein mensje met oogjes enzo, en dat snijden ze er zo uit . Ze moeten ook beter de parkeerplaatsen aangeven daarbinnen, zo is het toch ook geen doen .
  donderdag 26 januari 2006 @ 17:16:00 #150
139820 mol_air
pi_34487063
ja maar jij zat in Zweden Tox, dat telt niet Wij hadden idd ook een zes-weeks kut-blok. Het schijnt ook algemeen beschouwd te worden als het rukste blok in het tweede jaar hier. Zo erg vond ik het dan weer niet, maar misschien wordt het gewoon niet erger dit jaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')