Is Sobotta ook te gebruiken voor het maken van de leervragen? Of heb je daar echt een leerboek (Gray's / Martini / zijn er nog meer*?) voor nodig?quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:51 schreef einfach_mich het volgende:
Ik vind Gray niet echt praktisch tijdens de Snijzaallessen, dus ik heb voor het volgend blok Sobotta maar gekocht. In tegenstelling tot Gray staat hier alles duidelijker en overzichtelijker in, plaatjes schelen qua kwaliteit niet veel maar Sobotta heeft weer voor dat het een makkelijker hanteerbaar boek is (zachte vs. harde kaft)
In dat geval ben ik uiteraard niet, maar dan ook natuurlijk absoluut niet geinteresseerd.....quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:50 schreef mol_air het volgende:
Mochten andere mensen er ook interesse hebben, dat kan geregeld worden natuurlijk![]()
N.B. Ik bied NIET, maar dan ook NIET aan om het programma illegaal op een cd te branden en weg te geven enzo, dat snappen jullie natuurlijk wel want dat is hoogstverboden! Laat dat even duidelijk zijn.![]()
![]()
Waarom heb ik dit gevoel bij elk blok?quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:55 schreef intoxicated het volgende:
En in ander nieuws: Wat een suf blok is Nieuwvorming zeg. Ze hadden het zoveel leuker kunnen maken![]()
je moet hem zelf ergens uploaden en dan die url gebruiken, voor nieuwe gebruikers werkt avatars uploaden niet meerquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:01 schreef mol_air het volgende:
je hebt helemaal gelijk Tox, maar ik dacht ik geef ze even een zetje in de goede richting![]()
En nieuwvorming hadden ze inderdaad wel wat vrolijker kunnen maken. Het lijkt een beetje op de belastingdienst: "Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker wel."
Het is een beetje een droog blok zo.
trouwens: Waarom kan ik geen avatar instellen? die avatar-thingie in mn "profiel" doet t niet![]()
Geen idee, dat merk ik in blok 3 wel waar we weer de Snijzaal induiken.quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:25 schreef m021 het volgende:
[..]
Is Sobotta ook te gebruiken voor het maken van de leervragen?
Nieuwvorming was wel koel hierquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:55 schreef intoxicated het volgende:
Als ze ook geen interesse hebben dan hoeven ze toch niet expliciet géén contact met je op te nemen, omdat je zelf toch geen aanbod had?
![]()
En in ander nieuws: Wat een suf blok is Nieuwvorming zeg. Ze hadden het zoveel leuker kunnen maken![]()
Aah, dat heb ik laatst ook gezien. Een extra-uteriene zwangerschap. Zo sneu. Tis echt al een klein mensje met oogjes enzo, en dat snijden ze er zo uitquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:12 schreef intoxicated het volgende:
Hihi, wij kregen bij patho een mondeling microscopie-tentamen. Dat was uiteindelijk trouwens meer een werkgroep-achtig iets waarvoor zelfs iemand een voldoende kreeg die een pregnancy in de fallopian tube aanzag voor een nierbekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |