lijkt me idd geweldig werkquote:Op maandag 23 januari 2006 00:05 schreef DR878 het volgende:
officier-arts ?? Ga je dan in het leger als je dat bent???
anyways, had laatst een college over Kidney Races ofzo. 1e jaar studenten kunnen dan als "postbodeman" nieren gaan vervoeren. Dus jij komt eerst OK binnen, chirurg werpt je een kidney toe, jij sluit het aan op een zelfgemaakte machine. Een taxi brengt jou naar een ander ziekenhuis en daar drop je je kidney weer. Kwilde meedoen maar je moest 2 blokken halen en daar hoor ik niet bij. Zou wel leuk staan op CV...
Stambomen zijn net als van die verhaaltjessommenquote:Op maandag 23 januari 2006 18:06 schreef intoxicated het volgende:
Toevallig ook jaargenoot van één van ons?![]()
Oh en Repeat, ik was er natuurlijk wel, 'k was degene die er als eerste zat![]()
En wat minder offtopic: Wat is het maken van genetische stambomen op basis van onnodig complex gemaakte verhaaltjes waarin ze zovaak mogelijk 'de zwager van de broer van de ...' gebruiken, een hersendodend onzinnig werkje zeg. Dacht dat ik daar na G1MM wel van verlost was, maar het komt nu gewoon weer terug![]()
dat met die stambomen en berekenen van kansen ed vind ik ook kut als je nog moet meenemen hoe vaak het voorkomt bij "de gezonde mensen'" etc...quote:Op maandag 23 januari 2006 18:06 schreef intoxicated het volgende:
Toevallig ook jaargenoot van één van ons?![]()
Oh en Repeat, ik was er natuurlijk wel, 'k was degene die er als eerste zat![]()
En wat minder offtopic: Wat is het maken van genetische stambomen op basis van onnodig complex gemaakte verhaaltjes waarin ze zovaak mogelijk 'de zwager van de broer van de ...' gebruiken, een hersendodend onzinnig werkje zeg. Dacht dat ik daar na G1MM wel van verlost was, maar het komt nu gewoon weer terug![]()
Geen patientcontact willen en ook nog eensquote:Op maandag 23 januari 2006 18:40 schreef Repeat het volgende:
[..]
wist ik, je zat uiterst links toch?
Ik begin maandag met mnzorgstage
Jahaquote:Op maandag 23 januari 2006 18:40 schreef Repeat het volgende:
[..]
wist ik, je zat uiterst links toch?
ik moet de eerste nog tegenkomen die een zorgstage leuk vindt hoorquote:Op maandag 23 januari 2006 18:43 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Geen patientcontact willen en ook nog eensop je zorgstage
jij komt er wel![]()
!!!
![]()
Mag ik meedoen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |