Waarom is dat zo idioot?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:45 schreef dolle_hond het volgende:
vandaag bij t WK-sprint is er blijkbaar ook een wedstrijd dweilpauze.
tijdens de 500m een dweilpauze
idioot zeg
jij zou na elke rit willen dweilen?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:48 schreef lpg het volgende:
Door de grote kracht bij het afzetten tijdens de sprint raakt het ijs sneller beschadigt.
Een dweilpauze bij de 500m is dan ook zeer nuttig.
Ja ik denk dat het toernooi dan een stuk eerlijker is.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:50 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
jij zou na elke rit willen dweilen?
Ik denk dat het toernooi dan veel te lang duurt.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:51 schreef lpg het volgende:
[..]
Ja ik denk dat het toernooi dan een stuk eerlijker is.
Mooi toch dan kunnen we er nog langer van genieten.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:51 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Ik denk dat het toernooi dan veel te lang duurt.
helemaal niet dweilen en iedereen op k-ijs laten schaatsen is dan nog eerlijker.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:51 schreef lpg het volgende:
[..]
Ja ik denk dat het toernooi dan een stuk eerlijker is.
Na elke keer dweilen moet het ijs ook drogen e.d. Dus om dan 3 dagen naar de 500 meter te gaan zitten kijken, vind ik een beetje een overkill.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:52 schreef lpg het volgende:
[..]
Mooi toch dan kunnen we er nog langer van genieten.
Ja dat lijkt me een heel goed idee, je zou ook gewoon alle deelnemers tegelijk kunnen laten starten dan weet je zeker dat alle omstandigheden gelijk zijn.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:52 schreef Wolter het volgende:
Overal dan zeker ook een constante druk en temperatuur?!
Succes..
bij t EK allround waren ze allang blij dat er ijs wasquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:54 schreef buzzer het volgende:
volgens mij doen ze dat bij een Wk spint altijd. Bij het Ek allround werd er overigens niet gedweild tijdens de 500 meter
dat was inderdaad een genate vertoning daar. Dit ziet er toch een stuk beter uit..quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:58 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
bij t EK allround waren ze allang blij dat er ijs was
gaat weer beginnenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:18 schreef lpg het volgende:
De dweilpauze is nu zeker afgelopen?
Dat is niet helemaal waar, werd verteld op radio 1. In Hamar werkte men zowel de 500 meter Heren als Dames achter elkaar af, zonder ook maar gedweild te hebben. Waarop Kok grapte dat vandaar de machines het begeven hadden, dat ze zo hard vriezen moesten. Overigens bleek er 6 kuub ijs vast te zitten in het toevoersysteem, dat ze er pas om 19.30 uur hadden uitgebikt. Waarna men de 5 km toch maar afblies.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:58 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
bij t EK allround waren ze allang blij dat er ijs was
dat bericht bleek niet juist te zijn., wat een zever topic trouwensquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:27 schreef okee6 het volgende:
[..].
Enfin, al die dweilpauzes, de NOS schijnt er meer van te weten (heeft zendtijd tot 19 uur)
ik las kutjesquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:47 schreef stijgende_ster het volgende:
Omdat dat normaal nooit is. Zal wel kutijs zijn. Waar is het eigenlijk?![]()
Als jij beweert van niet, zet de bron er dan ook even bijquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:16 schreef maril het volgende:
[..]
dat bericht bleek niet juist te zijn., wat een zever topic trouwens
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |