Na eerst het nodige commentaar gegeven te hebben en hij het fietsenhok al mompelend invluchtte heb ik zelf die fiets meer eventjes recht gezetquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:00 schreef ErikT het volgende:
en toen heb je m op zn bek geslagen?
Nou niet zo agressief hoor, alleen wat gevatter en dan kan ik het niet laten om wat dit soort dingen wat te zeggen. Niet vecht-agressief in ieder geval, TS drinkt nooit teveelquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:06 schreef ChicaneBT het volgende:
Mensen die agressief worden door alcohol![]()
![]()
.
Wie is hier nu de klootviool??
Gefrustreerd MBO-ertjequote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:58 schreef MisterTata het volgende:
meneertje student is blijkbaar heel lui
lees nou eerst eens terug en kijk wat er staatquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:06 schreef ChicaneBT het volgende:
Mensen die agressief worden door alcohol![]()
![]()
.
Wie is hier nu de klootviool??
MisterTataquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:04 schreef -Sandstorm- het volgende:
En jij bent geen student ? Dan heb je geen recht van spreken dommerik
Jij bent dan ook een kampjoekel. In de normale mensenwereld is dit not done.quote:Op maandag 23 januari 2006 15:12 schreef Maikuuul het volgende:
Wtf boeit dat, moettie maar niet die fiets voor het fietsenhok zettenik zou gewoon over die fiets heenrijden
Dus als er 3 fietsen voor een hok liggen ga jij ze allemaal rechtzetten ?quote:Op maandag 23 januari 2006 15:14 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een kampjoekel. In de normale mensenwereld is dit not done.
Nee, maar wel wegslingeren. Ik ga mijn eigen fiets toch niet beschadigen door erover heen te rijdenquote:Op maandag 23 januari 2006 15:18 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dus als er 3 fietsen voor een hok liggen ga jij ze allemaal rechtzetten ?
Ik rijd uiteraard alleen over de wielen zodat deze mooi krom wordenquote:Op maandag 23 januari 2006 16:26 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Nee, maar wel wegslingeren. Ik ga mijn eigen fiets toch niet beschadigen door erover heen te rijden![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |