Wat dan wel? 'Bammetjes'?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:54 schreef MrBean het volgende:
"boterhammen"?
Dat woord gebruik ik nou nooit ...
Broodjes.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:55 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Wat dan wel? 'Bammetjes'?
Bolletjes!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:01 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
En hoe noem jij deze dingen dan?
[afbeelding]
Broodjes klinkt gewoon leuker. Boterhammen klinkt zo ... zo .... mja.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:56 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
[..]
Dat is niet hetzelfde hoor.
Ik kan die award ook intrekken he! fag!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:59 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Brood is echt zo vies!Geef mij 's ochtends maar een paar knäckebrödjes met pasta!
![]()
Kadetjesquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:01 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
En hoe noem jij deze dingen dan?
[afbeelding]
Hitler en Stalin waren niet bepaald luiquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:37 schreef MrBean het volgende:
Bammetjeszeggers zijn vaak laf. Ze zijn liever lui dan moe.
Bekende bammetjeszeggers: Adolf Hitler, Mao, Pol Pot, Stalin.
Hitler zat alleen maar een beetje in Berchtesgaden slagroomtaarten te vreten. En soms een beetje monologen lullen en dan die generaals het zware werk uitvoeren. Ja hallo.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:47 schreef Omaha het volgende:
[..]
Hitel en Stalin waren niet bepaald lui
ik eet er maar 2 per dagquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:57 schreef Mirage het volgende:
watje....
10 boterhammen eet ik soms ook zo op.
Zeker als ik gezwommen heb oid.
Ben jij nou een vent ?
Eet je verder wel iets dan?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:32 schreef carmiie het volgende:
[..]
ik eet er maar 2 per dag![]()
maarja, ik ben ook geen vent![]()
in de ochtend een bakje yochurt en in de middag 2 boterhammen en in de avond gewoon etenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:33 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Eet je verder wel iets dan?
2 per dag is net zo veel
Hmmm, dat vind ik bijzonder weinig en ik betwijfel of dat ook gezond is.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:41 schreef carmiie het volgende:
[..]
in de ochtend een bakje yochurt en in de middag 2 boterhammen en in de avond gewoon eten![]()
ik ook niet.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:32 schreef carmiie het volgende:
[..]
ik eet er maar 2 per dag![]()
maarja, ik ben ook geen vent![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:37 schreef MrBean het volgende:
Lap tekst en foto's!
en ik eet ook nog behoorlijk wat tussendoorquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:51 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Hmmm, dat vind ik bijzonder weinig en ik betwijfel of dat ook gezond is.
Echter als jij je er plezier bij voelt![]()
Oud-SS'ers beweren dat Hitler zich in zijn bunker "Frietler" liet noemen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:08 schreef Zwansen het volgende:
Whehehe, broodjes idd. Geen boterhammen, laat staan bammetjes.
Net zoals ik nooit friet zeg.
Ik mis 'sneetjes brood'.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:37 schreef MrBean het volgende:
HET INDELEN VAN MENSEN IN HOKJES MET BEHULP VAN DE WOORDEN DIE ZE GEBRUIKEN VOOR BROODJES/BOTERHAMMEN/BAMMETJES
door prof. MrBean
1.1 BROODJES
[afbeelding]
1.2 BOTERHAMMEN
[afbeelding]
1.3 BAMMETJES
[afbeelding]
Bekende bammetjeszeggers: Adolf Hitler, Mao, Pol Pot, Stalin.
Dat heb ik achtwege gelaten.quote:
Gewoon, een gemiddeld persoon.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:17 schreef Forcefuzz het volgende:
Ik ben een boterham zegger. Soms zeg ik ook wel eens butterhm. Wat ben ik nu?
Als je een pistool voor je neus krijgt, zit je met de gebakken PEREN!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:19 schreef mazaru het volgende:
Als je een 'pistolet' voor je neus krijgt, is je broodje gebakken.
Bolletjesquote:Op zondag 22 januari 2006 11:05 schreef Robin28Hood het volgende:
Doe mij maar een warm pistoletje
Een raar figuur.quote:Op zondag 22 januari 2006 11:21 schreef Agiath het volgende:
Ik zeg altijd boterram, dus zonder de "h"
Wat ben ik nu?
Zal wel accent zijn ofzo...quote:
Je bent nu dakloosquote:Op zondag 22 januari 2006 14:27 schreef LSS het volgende:
Ik heb vanochtend een pistolet in het broodrooster gestopt, dat ging niet zo goed. Don't try this at home kids!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |