je hebt gelijk, ik ga het even verbeteren.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:05 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Is het meervoud van flatus niet flati?
Petomanen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:00 schreef B_BOY het volgende:
dit topic mag ook bezocht worden door Petanomen.
inderdaad opvallend, het zijn woorden die je in de spreektaal niet zo vaak hoortquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:11 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik sta te kijken!
Er zijn warempel meer mensen die de woorden Flatus en Petomaan kennen![]()
![]()
![]()
wat zijn hetquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:11 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik sta te kijken!
Er zijn warempel meer mensen die de woorden Flatus en Petomaan kennen![]()
![]()
![]()
fla·tus (de ~ (m.), -ti/~sen)quote:
dit heb ik niet gezien dit heb ik niet gezien dit heb ik niet gezien dit heb ik niet gezien dit heb ik niet gezien dit heb ik niet gezien dit heb ik niet gezien dit heb ik niet gezien dit heb ik niet gezien dit heb ik niet gezien dit heb ik niet gezien dit heb ik niet gezien dit heb ik niet gezien dit heb ik niet gezien dit heb ik niet gezien dit heb ik niet gezien dit heb ik niet gezien dit heb ik niet gezienquote:
ik had ook nog doner kebab op met heel veel shaorma saus.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:56 schreef BennyNL het volgende:
beter was geweest als je nog lekker shoarma met knoflooksaus had gevreten
Hee een collega-baronquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:55 schreef SoeperdweeP het volgende:
[..]
fla·tus (de ~ (m.), -ti/~sen)
1 wind, scheet
pe·to·maan (de ~ (m.), -manen)
1 artiest die een kunst maakt van het winden laten
Mietjes die geen bier drinkenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:55 schreef milkingmonkey het volgende:
Moet je ook geen bier drinken.
Bier![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |