Op dit moment gereserveerd.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:00 schreef SterkStaaltje het volgende:
Mario Party 5 lijkt me wel wat,
Wat moet je daarvoor hebben?
Boekjes zitten erbij en doosjes zijn in orde.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:34 schreef Mark-AjaxFan het volgende:
Boekjes zitten erbij en doosjes zijn in orde?
Luigi's Mansion gereserveerd voor mij of voor iemand anders?quote:Op zondag 22 januari 2006 13:51 schreef walnuts het volgende:
Luigi's Mansion en Mario party 5 gereserveerd.
Volgens mij voor een anderquote:Op zondag 22 januari 2006 14:19 schreef The_Great_Cornholio het volgende:
[..]
Luigi's Mansion gereserveerd voor mij of voor iemand anders?
Wie dan?quote:
Iemand buiten dit topic ofzo? MP5 was ook al gereserveerd, en niet voor mij volgens mij. Anders is de TS erg onduidelijkquote:
Wat is er zo onduidelijk aan?quote:Op zondag 22 januari 2006 15:07 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
Iemand buiten dit topic ofzo? MP5 was ook al gereserveerd, en niet voor mij volgens mij. Anders is de TS erg onduidelijk
Voor iemand anders.quote:Op zondag 22 januari 2006 14:19 schreef The_Great_Cornholio het volgende:
[..]
Luigi's Mansion gereserveerd voor mij of voor iemand anders?
Sorry, geen interesse in deze titels.quote:Op zondag 22 januari 2006 15:36 schreef Stormer het volgende:
Ik heb wel intresse in StarWars - Rebel strike en Mario Party 4.
Ik heb eventueel te ruil :
Metroid Prime
007-Nightfire
Viewtifull Joe
Alle 3 zijn nog in de orginele verpakking, onbeschadigd en met de boekjes.
ok, dan biedt ik je 10 euro voor starwars.quote:Op zondag 22 januari 2006 19:02 schreef walnuts het volgende:
[..]
Sorry, geen interesse in deze titels.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |