oftewel een plaats waar mensen elkaar ontmoeten, en waar je gezelschap vindt. Dat betekent dus dat deze nieuwe slowchat voor iedereen toegankelijk is, en niet alleen toebehoort aan de oude 'kliek' . Gewoon gezellig met elkaar kletsen dus met ruimte voor ieders bijdrage. En ook met nadruk op gezellig, het bashen, klagen en zeuren behoort tot de verleden tijd. Ook gaan we strenger letten op postopkrikken, en daar gaan we ook op modereren. Dit zal dus een plek zijn waar je ook regelmatig de modjes tegenkomt. Voor pronken met postaantallen hebben we een apart topic lopen, dus ook dat is absoluut niet gewenst.quote:U hebt gezocht op lounge:
RESULTAAT (maximaal 20 woorden)
lounge (de ~ (m.), ~s)
1 hal van een hotel => lobby
2 gezelschapszaal op een boot
En de winnaar is: *tromgeroffel*: _moder8or_quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ehm wie weet kan ik er wel een prijsvraagje aan verbinden tegen die tijd
You never never knowquote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:13 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
En de winnaar is: *tromgeroffel*: _moder8or_
Wat is de afkorting van J'dorp?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
Naja je wilt toch wel helemaal naar J'dorp komen en genieten van een door Fok!User georganiseerd festival?
Trouwens ik kan wel eens wat aan de crew voorstellen over het organiseren van zoiets!
Ik ben snelquote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
Trouwens volgens mij mag de TT niet zo
Es70 je was me net voor![]()
Julianadorpquote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
Naja je wilt toch wel helemaal naar J'dorp komen en genieten van een door Fok!User georganiseerd festival?
Trouwens ik kan wel eens wat aan de crew voorstellen over het organiseren van zoiets!
Julianadorp (Onder de rook van Den Helder)..quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:19 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Wat is de afkorting van J'dorp?
Ja dusquote:
Aha.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Julianadorp (Onder de rook van Den Helder)..
Trouwens ff een TR geplaatst dan zal het zo wel verholpen worden![]()
Ik zal binnenkort ook eens muziekagenda laten zien op fok.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:21 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Aha.
Trouwens. Waarom open je niet een topic op FOK!Om te promoten, of mag dat weer niet?
Wist alleen nog dat het ook N-H (quote:
U is fantastischquote:
Goed bezig dusquote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik zal binnenkort ook eens muziekagenda laten zien op fok.
En daarbij tegen de tijd dat ik het programma zo goed als rond heb dan ga ik pas promoten
Lekker toch, lang leven de weekendenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:24 schreef Renesite het volgende:
Dan ga ik nu ontbijten, ben nét mijn bed uit![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:24 schreef Renesite het volgende:
Dan ga ik nu ontbijten, ben nét mijn bed uit![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |