Succesquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:55 schreef knorretje het volgende:
Ook hier wordt er nog steeds een beetje geklust, niet zo snel als bij sommige anderen als ik dat her en der lees, maar ach we komen er vanzelf.
Het muurtje in de woonkamer is er inmiddels uit, en ben tot de conclusie gekomen da we een fout hebben gemaakt, de bestelde keuken gaat niet passen. Die moeten we dus verkleine met minimaal 2 kasten minder. Jammer van de bergruimte, maar niets aan te doen.
De andere muur die we er uit hadden willen hebben voor wat leefcomfort kan er helaas niet uit, dat ministukje van 80 cm blijkt een draagmuur te zijn. Dus de woonkamer kan toch niet groter gemaakt worden dan dat ie nu is. Dus moeten maar eventjes zien hoe we dat gaan oplossen kwa meubelen en ruimte enzo.
Vandaag zijn we in alicia d\'r kamertje aan het schuren en plamuren en aan het schuren geweest, een gedeelte van het oude stucwerk liet geheel los dus dat nog ffies beetje gerepareerd en de plint en kozijn staan in de grondverf.
Op naar morgen
Is het geen optie om een stalen draagbalk te plaatsen ?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:55 schreef knorretje het volgende:
Ook hier wordt er nog steeds een beetje geklust, niet zo snel als bij sommige anderen als ik dat her en der lees, maar ach we komen er vanzelf.
De andere muur die we er uit hadden willen hebben voor wat leefcomfort kan er helaas niet uit, dat ministukje van 80 cm blijkt een draagmuur te zijn. Dus de woonkamer kan toch niet groter gemaakt worden dan dat ie nu is. Dus moeten maar eventjes zien hoe we dat gaan oplossen kwa meubelen en ruimte enzo.
Op naar morgen
vast wel, maar zou niet weten hoe dat moet, dus tja dan maar nietquote:Op zondag 5 februari 2006 10:36 schreef Joene het volgende:
[..]
Is het geen optie om een stalen draagbalk te plaatsen ?
jullie ook veel succes met het klussenquote:Op zondag 5 februari 2006 19:40 schreef Duderinnetje het volgende:
Sterkte Knor en veel succes met klussen! Lekker dat je al zo\'n dankbaar klusje als het behangen hebt gedaan. Dat houdt je op de been: af en toe iets constructiefs doen waar je resultaat van ziet, tussen het slopen of schuren ed. door!
Ik denk dat de driewegklep kapot is.....quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:56 schreef knorretje het volgende:
ok we hebben nu al een aantal dagen een cv probleem. Hij slaat niet aan
na een truccage van heet water pakken slaat ie aan en als ie de gevraagde temperatuur bereikt hebt slaat ie uit en hij slaat gewoon niet meer van zichzelf aan, tenzij we zelf in de gaten houden en voordat het echt stervenskoud is de heet water kraan aan doen.
Wat kost zo'n klep ongeveer en is die evt. eenvoudig zelf te vervangen? Zou natuurlijk het proberen waard zijnquote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:46 schreef gateway het volgende:
[..]
Ik denk dat de driewegklep kapot is.....
dan zou ik er idd ook niks aan laten doen. je kan proberen of je de driewegklep kunt zien zitten, en er iets tegenaantikken met de steel van de hamer, of foorzichtig met de hamer.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 08:58 schreef knorretje het volgende:
ja maar over een week of 6 komt er een nieuwe ketel, dus hem laten nakijken en repareren vind ik zo'n zonde geldDe ketel die er nu hangt moet ons alleen maar door de verbouwing heen helpen tot we aangekomen zijn bij de plek waar hij hangt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |