Gabbers zijn gewoon een groepering in de maatschappij...net als alto's, skaters enz....quote:Op zaterdag 21 januari 2006 09:30 schreef Viking84 het volgende:
Was ik gisteren in de stad, komen er twee gabbers aan. Bomberjack, dikke sjaal om natuurlijk en een kaalgeschoren kop. Dat laatste vind ik nog wel het meest ranzig. Eén van de twee had namelijk echt een ET-vormig hoofd, dus dat zag er niet uit, man!! Bovendien zijn de huidige gabbers in 1996 blijven hangen. Grow up!
Kom je eindelijk weer eens buiten is de wereld nog niet zoals jij hem hebben wil.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 09:30 schreef Viking84 het volgende:
Was ik gisteren in de stad, komen er twee gabbers aan. Bomberjack, dikke sjaal om natuurlijk en een kaalgeschoren kop. Dat laatste vind ik nog wel het meest ranzig. Eén van de twee had namelijk echt een ET-vormig hoofd, dus dat zag er niet uit, man!! Bovendien zijn de huidige gabbers in 1996 blijven hangen. Grow up!
daar heb je een punt. Dat had ik me nog niet bedacht. Maar volgens mij is gabber de laatste jaren underground gegaan, zodat je het niet meer ziet. Met alternatieve muziek word je daarentegen nog wel geregeld geconfronteerd op MTV. Rond 1995 had je al die commerciele gabbermuziek en toen zag je enorm veel gabbers op straat. Nu zijn die grotendeels verdwenen dus beschouw je de gabbers die je nog wel ziet als fossielen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 09:40 schreef -beyond- het volgende:
[..]
Gabbers zijn gewoon een groepering in de maatschappij...net als alto's, skaters enz....
Dus ik weet niet wat daar meer growup aan is dan een alto of skater die ik voorbij zie lopen....
Voor mij allemaal hetzelfde!
Open er een topic over, zou ik zeggen, en verwijs in je OP naar dit topic, als dit mag dan dat ook, nietwaar?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:23 schreef Het_hupt het volgende:
Wat een onzin topic, dit moet je eens met allochtonen doen![]()
zou ik zo doen, maar ik wil geen permbanquote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:23 schreef Het_hupt het volgende:
Wat een onzin topic, dit moet je eens met allochtonen doen![]()
Terwijl er toch een nieuwe generatie helemaal toegewijdt is aan de gabber scene.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
daar heb je een punt. Dat had ik me nog niet bedacht. Maar volgens mij is gabber de laatste jaren underground gegaan, zodat je het niet meer ziet. Met alternatieve muziek word je daarentegen nog wel geregeld geconfronteerd op MTV. Rond 1995 had je al die commerciele gabbermuziek en toen zag je enorm veel gabbers op straat. Nu zijn die grotendeels verdwenen dus beschouw je de gabbers die je nog wel ziet als fossielen.
Red me! mijn zusjes vrienden zijn zoquote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:24 schreef -beyond- het volgende:
[..]
Terwijl er toch een nieuwe generatie helemaal toegewijdt is aan de gabber scene.
Maar het is gewoon die lelijke kale koppen, het dragen van Londsdale kleren en de muziek wat mensen zo verafschuwd.
Gabbers zijn een stuk rebelser tegenover de maatschappij (en ons dus) dat ze meer opvallen en meer verafschuwd worden.
Als je zorgt dat je genoeg speed in huis hebt komt het wel goed...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:26 schreef tonks het volgende:
[..]
Red me! mijn zusjes vrienden zijn zo. en nu komen ze allemaal vanavond op haar verjaardag
.
Nee hoor tuurlijk niet!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:27 schreef -Guppie- het volgende:
Ik weet niet of ik mij nou ook aangesproken moet voelen ??
Draag die kleding al jaren niet meer (de puberteit is voorbij)
maar ik ga nog wel gemiddeld 1x per maand naar een hardcorefeestje en sta dan tussen al die kale figuren en heb er geen last van.
Luister in mijn auto en thuis naar allerlei soorten muziek,maar ook naar hardcore
ben je dan meteen een kneus of wat dan ook ??
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:28 schreef -beyond- het volgende:
[..]
Als je zorgt dat je genoeg speed in huis hebt komt het wel goed...![]()
We kunnen het proberen, artikelen en foto's over criminele Marrokanen zullen wel niet zo te vinden zijnquote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:24 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Open er een topic over, zou ik zeggen, en verwijs in je OP naar dit topic, als dit mag dan dat ook, nietwaar?![]()
Gewoon klassieke muziek gaan draaien, zijn ze binnen de kortste keren weg.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:26 schreef tonks het volgende:
Red me! mijn zusjes vrienden zijn zo. en nu komen ze allemaal vanavond op haar verjaardag
.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:30 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
We kunnen het proberen, artikelen en foto's over criminele Marrokanen zullen wel niet zo te vinden zijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |