RD4, ik heb niets ontvangen ?quote:
Ik d8 dat jij al had gemaild, maar dat bleek iemand anders te zijn, van jou heb ik geen mail ontvangen...quote:Op zondag 22 januari 2006 12:50 schreef o0SmOkE0o het volgende:
[..]
RD4, ik heb niets ontvangen ?(o0smoke0o at hetemail.com aub)
Kom niet/nooit in Noord Holland...quote:Op zondag 22 januari 2006 13:06 schreef spectrumanalyser het volgende:
ben je binnenkort toevallig in noordholland?
Zit ik niet in je spam folder ? Heb gemailt naar emailadres in je profiel (RD4 at huis.nl)quote:Op zondag 22 januari 2006 13:28 schreef RD4 het volgende:
[..]
Ik d8 dat jij al had gemaild, maar dat bleek iemand anders te zijn, van jou heb ik geen mail ontvangen...
Haha, niet hopen dat de TS hem daarvoor weg doet! 60 Euro voor die processor alleen is volgens mij best een nette prijsquote:
Ik heb nog een WD 120 GB ATA schijf. Die wil ik best tegen die van jou ruilen mits die van jou erg stil is en je nog een leuke bijbetaling doetquote:Op zondag 22 januari 2006 19:14 schreef RD4 het volgende:
Proc is weg, mobo + HD blijven over,
mobo + hd ook te ruil tegen een 100/120GB ATA schijf!
Is wat weinig, hij is amper gebruikt en heeft nog enkele jaren garantie,quote:Op zondag 22 januari 2006 22:39 schreef J_CDA het volgende:
30 voor de hd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |