Pardon, ik zal het niet meer doenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:22 schreef Donnie.Darko het volgende:
"stel ik voor dat de personen welke..."
Nee, want je wordt zo vol lood gepomptquote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:24 schreef Meneer_Storm het volgende:
[..]
Pardon, ik zal het niet meer doen![]()
tsja, je vroeg er letterlijk omquote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:25 schreef Meneer_Storm het volgende:
[..]
Gadverdamme en nu optyfen met dergelijke smeerlapperij! Viespeuk![]()
Nee hoor.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:26 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
tsja, je vroeg er letterlijk om
met een wortel kan het ook hoorquote:
Was ik nou maar aan t pompen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:26 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Nee, want je wordt zo vol lood gepompt
Heb ik gezegd; "kom maar op met die pics?" Volgens mij niet hè?! Dat ik je vertel dat je mij rustig tegen de muur kunt zetten, wil nog niet zeggen dat ik er foto's van wil zien. Stakkerquote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:26 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
tsja, je vroeg er letterlijk om
Ik ook niet, maar dat is nou juist het mooie! Want is het niet schitterend, dat men zich tegenwoordig zo vrij kan uiten zonder direct van weet-ik-veel-wat-allemaal beticht wordt?!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:28 schreef guitarist.nl het volgende:
* guitarist.nl snapt niks van die OP
nah als ik dan toch eerlijk moet zijn, dan zeg ik maar ff dat de helft op fok geen eens het reageren waard is!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:36 schreef Meneer_Storm het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dat is nou juist het mooie! Want is het niet schitterend, dat men zich tegenwoordig zo vrij kan uiten zonder direct van weet-ik-veel-wat-allemaal beticht wordt?!![]()
Trouwens, niet van het een of ander ofzo, maar waar sta jij telkens pinten te klemmen met je geijzerde houten kast, want ik zie wel telkens een keurige Grolsch vlag hangen, en dat vind ik mooi!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:28 schreef guitarist.nl het volgende:
* guitarist.nl snapt niks van die OP
Maar als ik dan ook eerlijk mag zijn, dan wil ik oprecht mededelen dat weinig mensen tegenwoordig het gore (?) lef hebben om hun mening, dan wel gevoelens, te uiten. Daarom vind ik het klasse dat je überhaupt niet begrijpt waar de OP over gaat. En ik ook niet, dus daar zijn we het in ieder geval over eens...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:37 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
nah als ik dan toch eerlijk moet zijn, dan zeg ik maar ff dat de helft op fok geen eens het reageren waard is!
Haha, tja en voor de band was de grolsch daar nog es gratis ookquote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:37 schreef Meneer_Storm het volgende:
[..]
Trouwens, niet van het een of ander ofzo, maar waar sta jij telkens pinten te klemmen met je geijzerde houten kast, want ik zie wel telkens een keurige Grolsch vlag hangen, en dat vind ik mooi!![]()
Waar was het dan? En kan ik niet toevallig even een gastoptreden voor jouw bandje verzorgen?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:39 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Haha, tja en voor de band was de grolsch daar nog es gratis ook![]()
![]()
was in het zwols popfront, daar hebben ze elke maand open podium!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:40 schreef Meneer_Storm het volgende:
[..]
Waar was het dan? En kan ik niet toevallig even een gastoptreden voor jouw bandje verzorgen?
* Meneer_Storm doet dat overigens kosteloos hoor, maakt u zich vooral geen zorgen
En ga je nog inhoudelijk op dit topic reageren, want daar draait het uit eindelijk allemaal om natuurlijkquote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:42 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
was in het zwols popfront, daar hebben ze elke maand open podium!
maar ik kom er niet meer want het geluid is echt bagger daar!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |