Ik dacht dat deel 1 net uit wasquote:
in theorie wel ja maar dit is exact de reden dat ik een kleine laserprinter heb : dat droogt nooit uitquote:Op zaterdag 21 januari 2006 08:16 schreef Chocobo het volgende:
Wie heeft er verstand van printers.... heb mijn HP deskjet al een jaar niet gebruikt. Inkt cartridges zijn zoooo droogAls ik nu een nieuwe cartridge koop werkt het dan allemaal weer?
![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 08:50 schreef Magneet het volgende:
[..]
in theorie wel ja maar dit is exact de reden dat ik een kleine laserprinter heb : dat droogt nooit uit
wat ben je toch een lekker watje hequote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:19 schreef Chocobo het volgende:
Ik zag iets in de hoek van mijn oogDacht iets te zien... daarna een koude rilling.... durf niet te slapen
Inderdaad...wat dat betreft ben ik erg blij met mijn regiovrije DVD-speler.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 09:46 schreef QueenR het volgende:
Saw 1 is van 2004, was allang op dvd toen ze vorig jaar besloten hem hier ook eens een keer uit te brengenNederland is soms zo'n raar bioscoopland
He ik ging bijna dood manquote:Op zaterdag 21 januari 2006 09:46 schreef QueenR het volgende:
[..]
wat ben je toch een lekker watje he
Poltergeist? Die voeden zich met angstenergie. Dus nu hij wat geproeft heeft zal hij wel vaker terugkomen.quote:
quote:
Ik hoop dat het een chick is !quote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:03 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Poltergeist? Die voeden zich met angstenergie. Dus nu hij wat geproeft heeft zal hij wel vaker terugkomen.
Nee word niet geregistreerd hoorquote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:13 schreef QueenR het volgende:sommige bedrijven
Ik ben lid van kinderboekenclub (disney) Krijg je maandelijks boekjes van binnen. Leuke boekjes kinderen zijn er dol op.
Nou kreeg ik ene paar maanden terug een betalingsherrinnering.. ik had schijnbaar ene boekje niet betaald. MAAR dat had ik dus wel! 11 oktober betaald om precies te zijn. Dus gebeld, en die dames daar verteld dat ik dus wel betaald had. Zij hadden geen betaling ontvangen op 11 okt. dus of ik dat ff wilde nakijken Postbank gebeld, en die via Interpay een brief gestuurd dat het bedrag van 7.40 idd was overgemaakt. (ja het gaat om zo'n dom bedrag)
Dat bewijs copietje opgestuurd, weer gebeld etc. Zou verwerkt worden. En betalingsherrinnering na betalingsherrinnering werd dat gezegd: sorry staat nog steeds dat we het niet ontvangen hebben, maar als dat het geval is kan je het als niet verzonden beschouwen.
NU heb ik dus een brief van een incassingsbureau voor de som van 38 inmiddelsslechte melding op tiel neem ik aan.. en dat alles voor 7.40 die ik WEL betaald heb
(dit leest weer niemand, maar moest het ff kwijt)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |