Ah de 31e dus.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:41 schreef static het volgende:
Nou. Hopen dat ik dat ga redden, de vlucht is al geboekt voor de 31e.
Volgens die embassy services zou het maandag in orde kunnen zijn, mits de ambassade de kopieen van mijn diploma's/certificaten accepteert in plaats van de originelen. [afbeelding] [afbeelding]
Dat roep je al sinds eind december (en daar schaar ik vóór de Kerst ook nog onder)quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:48 schreef static het volgende:
Ik denk niet dat daar nog tijd voor is, maar we zullen zien.
quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:48 schreef static het volgende:
Ja, daar heb je gelijk in, waarom niet eerder een datum geprikt; het was toch zeker dat ik zou gaan; alleen de datum was niet bekend.quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat roep je al sinds eind december (en daar schaar ik vóór de Kerst ook nog onder)
Da's een understatement.quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:32 schreef static het volgende:
het was toch zeker dat ik zou gaan; alleen de datum was niet bekend.
Je moest eens weten hoe gruwelijk ingewikkeld het is met die ambassade die ook nog maar eens enkele dagen per week beperkt (enkele uren per dag) open is voor visa.quote:
Fair enough.quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:25 schreef static het volgende:
Je moest eens weten hoe gruwelijk ingewikkeld het is met die ambassade die ook nog maar eens enkele dagen per week beperkt (enkele uren per dag) open is voor visa.
Daarnaast zaten 'onze' feestdagen ertussen gevolgd door de Nigeriaanse (Id-el-Kabir) wat ook een aanzienlijk hap heeft genomen uit het geheel.
Dan maak je er maar tijd voor.quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:48 schreef static het volgende:
Jou kennende blijf je hopelijk gewoon dezelfde eigenwijze, beetje verlegen, klootzak die je altijd al was en laat je je niet teveel beïnvloeden door de omgeving, het geld en de status die je daar hebt.quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:01 schreef static het volgende:
Ben benieuwd of ik zal veranderen, het is natuurlijk een heel andere omgeving en compleet andere levensstijl die ik 24/24 aangemeten krijg/heb voor 6 maanden.
dan komt hij zowat alweer terugquote:
Als je met KLM bliegt, kom je met het vliegtuig dat mijn hier weer komt ophalen. Ik vlieg de 31ste weer terug.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:41 schreef static het volgende:
Nou. Hopen dat ik dat ga redden, de vlucht is al geboekt voor de 31e.
Misschien dat jij statics werkgever wat Tips&Tricks kunt geven betreffende reisdocumenten en verblijfspapieren.quote:Op donderdag 26 januari 2006 08:14 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Als je met KLM bliegt, kom je met het vliegtuig dat mijn hier weer komt ophalen. Ik vlieg de 31ste weer terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |