ja maar die meiden zijn zo duurquote:Op maandag 30 januari 2006 00:08 schreef static het volgende:
[..]
Och.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Anders ga je toch een weekendje langs (of net zolang tot je pakje condooms leeg is)quote:
Whootquote:Op maandag 30 januari 2006 00:13 schreef laffer het volgende:
ja maar die meiden zijn zo duur![]()
je kunt beter op de plaatselijke markt je banaan aanbieden![]()
Auch. Ik zit gelijk met samen genepen benen te posten nu.quote:Op maandag 30 januari 2006 00:15 schreef ElisaB het volgende:
Whoot
Moet de jouwe gepeld worden voor gebruik?
Is dit iets voor je?
[afbeelding]
ja, of een keertje op de koffiequote:Op maandag 30 januari 2006 00:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Anders ga je toch een weekendje langs
nee, eerder gesealdquote:Op maandag 30 januari 2006 00:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Moet de jouwe gepeld worden voor gebruik?
Welnee, vlak onder Brussel en een visum is zo geregeld.quote:Op maandag 30 januari 2006 00:18 schreef laffer het volgende:
ja, of een keertje op de koffie![]()
maar ik denk dat het best wel een paar uur rijden is vanaf amsterdam toch?![]()
Tsja, hangt een beetje van het verkeer af. Op een drukke dag doe je er wel een uurtje langer over denk ikquote:Op maandag 30 januari 2006 00:18 schreef laffer het volgende:
maar ik denk dat het best wel een paar uur rijden is vanaf amsterdam toch?![]()
dan kan ik misschien beter met de trein gaan?quote:Op maandag 30 januari 2006 00:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Welnee, vlak onder Brussel en een visum is zo geregeld.![]()
och, de meeste tijd gaat toch zitten in de overtocht over de atlantische oceaan dus veel kilometers zal ik per auto niet hoeven af te leggen toch??quote:Op maandag 30 januari 2006 00:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tsja, hangt een beetje van het verkeer af. Op een drukke dag doe je er wel een uurtje langer over denk ik
PMS?quote:Op maandag 30 januari 2006 00:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En jij lijkt mn grootvader wel; die reageert ook altijd direct met een negatieve inslag
ik ben niet van plan om daar die meiden in hun neus te neuken hoorquote:Op maandag 30 januari 2006 00:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Luchtdicht; wel zo prettig voor de neusvleugels
Goed idee.quote:Op maandag 30 januari 2006 00:26 schreef laffer het volgende:
och, de meeste tijd gaat toch zitten in de overtocht over de atlantische oceaan dus veel kilometers zal ik per auto niet hoeven af te leggen toch??
misschien neem ik toch de trein![]()
Nee, tis gewoon een chronisch verzuurde oude manquote:Op maandag 30 januari 2006 00:27 schreef static het volgende:
PMS?
rijden er geen bussen onder het kanaal?quote:Op maandag 30 januari 2006 00:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Goed idee.
Die trein onder het kanaal schijnt je er redelijk snel naartoe te transporteren.
Het zou anders best passenquote:Op maandag 30 januari 2006 00:27 schreef laffer het volgende:
ik ben niet van plan om daar die meiden in hun neus te neuken hoor![]()
Ik zou tienertour doen; wel zo goedkoop. En je kan gratis een vriend meenemenquote:Op maandag 30 januari 2006 00:32 schreef laffer het volgende:
rijden er geen bussen onder het kanaal?
want ik reis toch liever per bus![]()
en hoeveel strippen is het dan naar lagos??
en kan ik met m`n afgestempelde strippenkaart daar ook overstappen op de het locale openbaar vervoer??
welke tram rijdt naar het hotel waar ik static kan vinden??
vragen....
vragen...
![]()
Tja..openbaar vervoer vragen kan ik je niet op antwoorden, want ik vermijdt het openbaar vervoer zoveel als maar enigzins mogelijk is.quote:Op maandag 30 januari 2006 00:32 schreef laffer het volgende:
[..]
rijden er geen bussen onder het kanaal?
want ik reis toch liever per bus![]()
en hoeveel strippen is het dan naar lagos??
en kan ik met m`n afgestempelde strippenkaart daar ook overstappen op de het locale openbaar vervoer??
welke tram rijdt naar het hotel waar ik static kan vinden??
vragen....
vragen...
![]()
Ik denk dat laffer nu een oproep in PUB aan het plaatsen is voor een reisgenoot.quote:Op maandag 30 januari 2006 00:35 schreef ElisaB het volgende:
Ik zou tienertour doen; wel zo goedkoop. En je kan gratis een vriend meenemen
quote:Op maandag 30 januari 2006 00:41 schreef golfer het volgende:
Ik denk dat laffer nu een oproep in PUB aan het plaatsen is voor een reisgenoot.
jij wilt gewoon met mij mee, zeg het maar oude manquote:Op maandag 30 januari 2006 00:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik denk dat laffer nu een oproep in PUB aan het plaatsen is voor een reisgenoot.
weet jij helemaal niet mutsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |