nee,quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:59 schreef mazaru het volgende:
Staat daar trouwens een geboorte-tijd op?
Nou, dan is het toch wel zijn geld waard!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:00 schreef Sandersson het volgende:
[..]
nee,
maar wel een superhip watermerkpatroon (bijenkorf)![]()
en nog erger: als je hem dan nog niet eens krijgt ook!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:09 schreef heiden6 het volgende:
Wees blij dat je geen verklaring voor goed gedrag moet aanvragen. 30 pleuro's voor een A4'tje van justitie
Nog erger: Als je hem hier op de Antillen toch niet eens nodig blijkt te heben. Althans: er werd niet naar gekekenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:10 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
en nog erger: als je hem dan nog niet eens krijgt ook!
Dat zegt die toch ook, 10,35quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:22 schreef LaZZ het volgende:
"Het papiertje" heeft wel een bepaalde waarde.
En dat is precies waar het om gaat.
Schooier.
ja dat is fijn..quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:22 schreef LaZZ het volgende:
Schooier.
Achja, in die tijd kan je situatie makkelijk gewijzigd zijn toch?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:34 schreef Sandersson het volgende:
[..]
ja dat is fijn..
maar dat je em dan om de 6 maanden moet laten vervangen gaat er bij mij niet in
Dat had ik ook toen ik vanuit Aruba hierheen kwam.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:13 schreef McMarco het volgende:
[..]
Nog erger: Als je hem hier op de Antillen toch niet eens nodig blijkt te heben. Althans: er werd niet naar gekeken
Ik vind hem geen schooier, vind jij het normaal dat je 10 euro moet dokken voor een simpel papiertje met teksterop dat gewoon uit een database wordt getrokken? Maar ja, zelfde met een rijbewijs... waarom moet dat in godsnaam 40 euro kosten...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:22 schreef LaZZ het volgende:
Schooier.
Canadees? *jaloers is*quote:Op zaterdag 21 januari 2006 02:26 schreef Megumi het volgende:
Raar voor de zaken die de TS noemt had ik het niet nodig. Was me Canadese paspoort voldoende. Heerlijk om geen Nederlander te zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |