Nee... anders zou ik intussen kaal moeten zijnquote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:38 schreef Twizla het volgende:
Ding is dat ik smorgens douche, en dan niet elke morgen tijd heb om me haar uit te spoelen, maar
als je je eigen kapsel zo smorgens ziet, ziet het er niet gezond uit :p. Maar jullie denken niet dat je daar haaruitval van krijgt? Maar stel dat jullie smorgens zouden douchen, zouden jullie het savonds dan toch nog uitspoelen?
Dat is volgens mij al een heel oud fabeltje!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:38 schreef Twizla het volgende:
Maar jullie denken niet dat je daar haaruitval van krijgt?
van gel krijg je geen haaruitval. het haar kan er minder gezond uitzien maar haaruitval word veroorzaakt door hormonen waardoor haarzakjes afsterven en je haar dus uitvalt.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:38 schreef Twizla het volgende:
Ding is dat ik smorgens douche, en dan niet elke morgen tijd heb om me haar uit te spoelen, maar
als je je eigen kapsel zo smorgens ziet, ziet het er niet gezond uit :p. Maar jullie denken niet dat je daar haaruitval van krijgt? Maar stel dat jullie smorgens zouden douchen, zouden jullie het savonds dan toch nog uitspoelen?
Precies, elke dag je gel/wax uitwassen met shampoo kan je beter ook niet doen. Teveel je haar wassen met shampoo zorgt ervoor dat je haar droog wordt, je was namelijk elke keer je natuurlijke talglaag weg. 2x per week je haar wassen met een goede shampoo is meer dan genoeg. Voor de rest gewoon uitspoelen met water.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:38 schreef Martijn_77 het volgende:
Ik was de gel er altijd s'ochtends uit en ik heb nog nooit problemen gehad.
maar daar krijg ik juist klitten van!!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:41 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Precies, elke dag je gel/wax uitwassen met shampoo kan je beter ook niet doen. Teveel je haar wassen met shampoo zorgt ervoor dat je haar droog wordt, je was namelijk elke keer je natuurlijke talglaag weg. 2x per week je haar wassen met een goede shampoo is meer dan genoeg. Voor de rest gewoon uitspoelen met water.
Dat kan inderdaad zo zijn, ik denk dat ik ook maar ga beginnen met mijn haar uit te spoelen voor het naar bed gaan. Kijken of het effect heeft.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:33 schreef W1ZZ het volgende:
Het gaat wel in je kussen zitten. En die vuiligheid heeft weer effect op je huid (bij mij wel althans).
Ik leg om die reden altijd een handdoek over m'n kussen...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:33 schreef W1ZZ het volgende:
Het gaat wel in je kussen zitten. En die vuiligheid heeft weer effect op je huid (bij mij wel althans).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |