abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34297741
Ik als jongen heb middelmatig lang haar, en er moet veel gel in om het in model te laten zitten, wassen jullie je haar elke avond met water en of shampoo uit?
Of laten jullie de gel er gewoon inzitten totdat jullie je haar verderop in de week wassen?
Ik heb zn idee dat als je die gel er gewoon in laat zitten, het schadelijker is voor de haren?
Hoe doen jullie dit vroeg ik me af?
pi_34297785
Meestal douch ik s'avonds wel . Of anders de volgende morgen dus dan gaat het er vanzelf uit. Maak me er niet druk om.
pi_34297811
Ik laat gel gewoon in mijn haar zitten totdat ik ga douchen. Ik heb er eigenlijk nog nooit problemen mee gahad ofzo. Volgens mij kan het geen kwaad hoor.
pi_34298075
moet wel zegge ik doe geen gel in mijn haar..
maar ga wel iedere avond onder de douche..dus zou dan al betekenen dat ik het zou uit wassen
en ja lijk mij wel frisser..
Salsa Espaņola
  zaterdag 21 januari 2006 @ 00:31:11 #5
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_34298085
ik laat het er altijd in zitten tot dat ik ga douchen. Bv als ik ben wezen stappen ga ik er na echt niet effe douchen dan stort ik in mijn bed neer met gel en al. En tot op de dag van vandaag heb ik mijn haar nog

Dus het zal wel kunnen denk ik.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_34298156
Het gaat wel in je kussen zitten. En die vuiligheid heeft weer effect op je huid (bij mij wel althans).
"The sunshine bores the daylights outta me!"
pi_34298196
Normaal gesproken douche ik altijd voor het slapen gaan. Maar na een avondje doorzakken ben ik allang blij mijn bed te zien en stort ik me daar meteen in, om vervolgens de volgende ochtend als ik wakker word snel onder de douche te kruipen.

Volgens mij is het niet schadelijk om je gel te laten zitten iig.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_34298336
Ding is dat ik smorgens douche, en dan niet elke morgen tijd heb om me haar uit te spoelen, maar
als je je eigen kapsel zo smorgens ziet, ziet het er niet gezond uit :p. Maar jullie denken niet dat je daar haaruitval van krijgt? Maar stel dat jullie smorgens zouden douchen, zouden jullie het savonds dan toch nog uitspoelen?
pi_34298394
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 00:38 schreef Twizla het volgende:
Ding is dat ik smorgens douche, en dan niet elke morgen tijd heb om me haar uit te spoelen, maar
als je je eigen kapsel zo smorgens ziet, ziet het er niet gezond uit :p. Maar jullie denken niet dat je daar haaruitval van krijgt? Maar stel dat jullie smorgens zouden douchen, zouden jullie het savonds dan toch nog uitspoelen?
Nee... anders zou ik intussen kaal moeten zijn
  zaterdag 21 januari 2006 @ 03:10:57 #10
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_34301458
quote:
Maar jullie denken niet dat je daar haaruitval van krijgt?
Dat is volgens mij al een heel oud fabeltje!
The truth is relative, pick one that works!
  zaterdag 21 januari 2006 @ 11:44:40 #11
138514 1ofthefew
always on the run
pi_34304681
quote:
van gel krijg je geen haaruitval. het haar kan er minder gezond uitzien maar haaruitval word veroorzaakt door hormonen waardoor haarzakjes afsterven en je haar dus uitvalt.

het is wel zo dat je dus van goedkope agressieve haarstylingsprodukten van dat strohaar krijgt. ikzelf ben daarom overgestapt op de wat mildere produkten.
De wereld is op hol geslagen
  zaterdag 21 januari 2006 @ 23:38:24 #12
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_34329540
Ik was de gel er altijd s'ochtends uit en ik heb nog nooit problemen gehad.
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  zaterdag 21 januari 2006 @ 23:41:29 #13
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_34329641
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 23:38 schreef Martijn_77 het volgende:
Ik was de gel er altijd s'ochtends uit en ik heb nog nooit problemen gehad.
Precies, elke dag je gel/wax uitwassen met shampoo kan je beter ook niet doen. Teveel je haar wassen met shampoo zorgt ervoor dat je haar droog wordt, je was namelijk elke keer je natuurlijke talglaag weg. 2x per week je haar wassen met een goede shampoo is meer dan genoeg. Voor de rest gewoon uitspoelen met water.
pi_34353488
en welke kleur heeft je kussen?...

volgens mij maakt het niet zo erg veel uit. Hooguit zit je haar 's ochtends gewoon zwaar fout gefixeerd
pi_34353597
ik druk gewoon savonds mijnkop onder de kraan
pi_34353812
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 23:41 schreef Black-Hole het volgende:

[..]

Precies, elke dag je gel/wax uitwassen met shampoo kan je beter ook niet doen. Teveel je haar wassen met shampoo zorgt ervoor dat je haar droog wordt, je was namelijk elke keer je natuurlijke talglaag weg. 2x per week je haar wassen met een goede shampoo is meer dan genoeg. Voor de rest gewoon uitspoelen met water.
maar daar krijg ik juist klitten van!!
Martini Rosso, there's Italian Spirit in every one
pi_34377148
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 00:33 schreef W1ZZ het volgende:
Het gaat wel in je kussen zitten. En die vuiligheid heeft weer effect op je huid (bij mij wel althans).
Dat kan inderdaad zo zijn, ik denk dat ik ook maar ga beginnen met mijn haar uit te spoelen voor het naar bed gaan. Kijken of het effect heeft.
pi_34378049
Ik gebruik altijd wax en dat is er soms na 1x douchen nog niet uti dus dan doe ik er de volgende dag maar een heel klein beetje in. Wanneer ik een dagje thuis blijf ofzo is het er savonds na het douchen altijd wel uit.
pi_34380653
Gel is in principe niet heel schadelijk voor je haar, al kunnen bepaalde ingrediënten het haar enigszins uitdrogen. Aangezien dat slechts beperkt blijft tot de uitgroei, veroorzaakt dat geen haaruitval (= fabeltje).
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 00:33 schreef W1ZZ het volgende:
Ik leg om die reden altijd een handdoek over m'n kussen...

[ Bericht 24% gewijzigd door TheDon1985 op 23-01-2006 16:29:30 ]
  dinsdag 24 januari 2006 @ 16:39:52 #20
125688 sweet-lady
as sweet as i can be
pi_34417277
ik was me haar elke avond uit, gewoon met water omdat elke dag je haar wassen ook niet iets van het beste is. maar als jj je haar niet uitspoeld word het vet en droog als je het de volgende dag weer n model probeert te brengen (hoeft niet ligt aan je haar). ook is het zo dat als je je gel ook op je hoofhuid smeert het er dan opblijft liggen en niet meer kan ademenen, waardoor er huidschilvers ontstaan en die wil je ook niet hebben. dus gewoon ff uitspoelen
>>>>>>>SEE YOU AT FOK<<<<<<<<
pi_34425392
douche elke ochtend..laat de gel er dus gewoon inzitten snachts..overleeft je haar wel hoor
  dinsdag 24 januari 2006 @ 21:06:17 #22
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_34425685
Ik heb wax in m'n haar, van die stevige wax. Die was ik dus wel degelijk uit.
Maar dit meer omdat anders m'n kussen na een nachtje plakt.
Plus dat al die wax in je kussen inderdaad slecht is voor je huid.

Wbt gel inderdaad gewoon even goed met water spoelen dan is het er wel uit.
Was dat nou een zielige poging om grappig te zijn?
  dinsdag 24 januari 2006 @ 21:27:16 #23
105982 L-IS
arrogante kutclown
pi_34426463
Whaha kerel.. gewoon elke morgen douchen. Problem fixed!
Op vrijdag 19 januari 2007 05:02 schreef RottePeer het volgende:
je bent zelf een slechte kaolo-kloon boeler. pitoes smoken is da shizznit
met je homo-ass poppetje met make-up op z'n wangen
  dinsdag 24 januari 2006 @ 21:30:15 #24
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_34426588
Nope. Want daarna smeer ik weer wax in. Waardoor het 's avonds nog plakt. Voordat ik ga slapen wil ik het er dan uit hebben anders plakt het zo op je kussen.
Was dat nou een zielige poging om grappig te zijn?
  dinsdag 24 januari 2006 @ 21:44:36 #25
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_34427142
Ik spoel iedere avond mijn haren onder de kraan af. Als ik het een paar dagen niet doe, dan zit ik gelijk onder de puisten op m'n voorhoofd. Zal wel komen doordat de gel/wax op mijn kussen komt en dan zo fijn je porien verstopt.
's Ochtends douche ik me weer.
could you just [i]not[/i] breathe?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')