Grafhoer klinkt ook tof.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:15 schreef static het volgende:
Flikker op, greppelslet.
ja, jij bent nog niet eens 18, *proest*. Koter. Ga jij maar Breezertjes drinken, op je scootertje crossenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:17 schreef 14.gif het volgende:
inderdaad, opgetieft...
Haha, ik heb helemaal geen scooterquote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ja, jij bent nog niet eens 18, *proest*. Koter. Ga jij maar Breezertjes drinken, op je scootertje crossen
Gelukkig mis je zelfkennis, je ondertitel kijkende.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ja, jij bent nog niet eens 18, *proest*. Koter. Ga jij maar Breezertjes drinken, op je scootertje crossen
en jij kennis van de Nederlandse literatuur, je reactie in ogenschouw nemendequote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:20 schreef Messenga het volgende:
[..]
Gelukkig mis je zelfkennis, je ondertitel kijkende.
Niet iedereen vergooit z'n leven met die onzinquote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
en jij kennis van de Nederlandse literatuur, je reactie in ogenschouw nemende
Ik ben dan ook maar enkel een 4 havo studentje die maar wat kloot.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
en jij kennis van de Nederlandse literatuur, je reactie in ogenschouw nemende
je zou er anders een hoop van kunnen lerenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:22 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Niet iedereen vergooit z'n leven met die onzin![]()
Och, bij zo'n beetje elke zin kun je wel een boek vinden dat het als titel draagt.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
je zou er anders een hoop van kunnen lerenmaar dit is mijn topic en ik wil jou hier niet. Weg dus
Oh, en je edit. "Ik heb altijd gelijk" is de titel van een boek van de onvolprezen Willem Frederik Hermans!
Duuuh...quote:Oh, en je edit. "Ik heb altijd gelijk" is de titel van een boek van de onvolprezen Willem Frederik Hermans!
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:25 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Och, bij zo'n beetje elke zin kun je wel een boek vinden dat het als titel draagt.
Verder zal ik je wel met rust laten, fijne verjaardag nog![]()
![]()
Open er een topic over!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]jammer, je gaat er niet op in (zo van: dit is jouw topic niet. Welles. Nietes. Welles. Nietes. etc; had net zo'n zin in welles nietes
.
Verwend kreng, 25+ reacts binnen 20 minuten en nog niet tevreden...quote:jammer, je gaat er niet op in (zo van: dit is jouw topic niet. Welles. Nietes. Welles. Nietes. etc; had net zo'n zin in welles nietes
Jaja: Geboortedatum: 0000-00-00quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:34 schreef Gabry het volgende:
Oké, we gaan nu verder met het feliciteren van... MIJ![]()
![]()
Leef je uitquote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:36 schreef Tigertje het volgende:
[..]
Jaja: Geboortedatum: 0000-00-00
Iedereen kan het wel gaan roepen zo...
Dat is betere taal... anders zal je moeten worden geëxcommuniceerd.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:38 schreef 14.gif het volgende:
Oh, viking is een zij, dan neem ik alles terug wat ik gezegd heb![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:51 schreef 14.gif het volgende:
Ik ben op een zaterdag jarig... dit jaar, althans
krijg ik een kleurtje voor m'n verjaardag? Staat bovenaan m'n lijstjequote:Op zaterdag 21 januari 2006 08:49 schreef yvonne het volgende:
Goeiemorgen en gefeliciteerd!
Een fijne dag vandaag gewenst!
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:36 schreef Godlike02 het volgende:
Zelf felicitaties is altijd ONZ
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |