Moet je voor de aardigheid de slagingspercentages van de steden er eens bij pakken.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:05 schreef YellowLedbetter het volgende:
Ja, ik zal dus geen namen noemen zoals Brookhuis in Oldenzaal.... Maar goed, mijn punt is dus dat grote rijscholen over het algemeen nogal een laag slagingspercentage hebben terwijl je juist lopen te pochen over hun hoge slagingspercentage. Dit percentage is dan wel van 5 jaar geleden maar dat maakt blijkbaar niet uit....Het ergerlijke is nog dat ze deze valse informatie gerust in hun brochure zetten....mijn klacht is dus dat grote rijscholen pootuittrekkers zijn!! Vandaar ook dat ik bij een particulier rijles heb
Ja, da t hoorde ik van mijn ma. Almelo en Enschede zitten iid bij de 'goede' steden....mooi tochquote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:10 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Moet je voor de aardigheid de slagingspercentages van de steden er eens bij pakken.
Zul je zien dat je qua omgeving best goed zit.
Het is pas huilen met de pet op in steden als A'dam en R'dam.
Ik zou hier verder geen oordeel over kunnen geven trouwens.....quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:12 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Ja, da t hoorde ik van mijn ma. Almelo en Enschede zitten iid bij de 'goede' steden....mooi toch![]()
Ja, dat snappen wequote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:39 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Wat je bedoelt te zeggen is: Er zitten inderdaad van die nare rijscholen bij
Onderbouw eens.. hebben ze je laten zakken? Gossie.. het was zeker allemaal hun schuld.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:33 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Er zitten inderdaad van die kankerrijscholen bij.
De instructeur heeft daar inderdaad wel enige invloed op ja.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 02:18 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Onderbouw eens.. hebben ze je laten zakken? Gossie.. het was zeker allemaal hun schuld.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |