Ben langsgegaan vanavond (koopavond) maar ze waren dicht.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:41 schreef MissyMirjaM het volgende:
je gaat geen verhaal halen bij de fotozaak? dat zou het eerste zijn wat ik zou gaan doen.
Thanx. Ik print het uit en zal het voor de zekerheid meenemen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:08 schreef Bad_Moon_Rising het volgende:
Lees dit even
Vooral een fotograaf zou toch beter moeten weten![]()
* Adres gaat mailenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:10 schreef Isabeau het volgende:
Mijn foto heeft ook uitvergroot in de etalage van een fotozaak gehangen, maar daar was van te voren toestemming voor gevraagd. Daarna de uitvergroting gekregen(ik weet niet wat ik er nou mee moet, ik wil mezelf niet zo groot aan de muur hebben)
stuur maar op, hang ik je aan de muurquote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:10 schreef Isabeau het volgende:
Mijn foto heeft ook uitvergroot in de etalage van een fotozaak gehangen, maar daar was van te voren toestemming voor gevraagd. Daarna de uitvergroting gekregen(ik weet niet wat ik er nou mee moet, ik wil mezelf niet zo groot aan de muur hebben)
Ik weet niet hoe lang dat bord daar gestaan heeft. Het is gisteren 'ontdekt' en de fotos zijn voor de kerst gemaakt dus het zou me niets verbazen als het er al even stond.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:49 schreef Bad_Moon_Rising het volgende:
Ik vind het probleem nog niet helemaal opgelost. Dat bord heeft daar toch een paar dagen gestaan en ze hebben dus gratis gebruik van jouw portret kunnen maken.
Ik had toch wel een schadevergoeding geeist !
Maandag staat er weer een ander bord van een andere klant waar ze ook niets aan gevraagd hebben (en niet hebben hoeven te betalen !!!) en hetzelfde verhaal tegen ophangen als hij/zij komt klagen.
Netjes?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:52 schreef buzzer het volgende:
dat is dus heel netjes afgehandeld door de fotozaak...
Schadevergoedingquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:49 schreef Bad_Moon_Rising het volgende:
Ik vind het probleem nog niet helemaal opgelost. Dat bord heeft daar toch een paar dagen gestaan en ze hebben dus gratis gebruik van jouw portret kunnen maken.
Ik had toch wel een schadevergoeding geeist !
Maandag staat er weer een ander bord van een andere klant waar ze ook niets aan gevraagd hebben (en niet hebben hoeven te betalen !!!) en hetzelfde verhaal tegen ophangen als hij/zij komt klagen.
Nou, zo raar is dat niet hoor ! De TS had ook een vergoeding kunnen vragen als ze het wel van te voren hadden gevraagd, dus een vergoeding naderhand is echt zo gek nog niet.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:24 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
Schadevergoeding. Ze hebben het bord toch gewoon weggehaald, dan is er nu toch niks aan de hand. En dat ze foto's van iemand anders ophangen is hun probleem.
Schadevergoeding.
In dat document staat dat alleen als je een 'bekend personage' bent je een schadevergoeding kan eisen. Ikzelf val daar niet bepaald onder, mijn vriendinnetje ook (nog?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:33 schreef Bad_Moon_Rising het volgende:
[..]
Nou, zo raar is dat niet hoor ! De TS had ook een vergoeding kunnen vragen als ze het wel van te voren hadden gevraagd, dus een vergoeding naderhand is echt zo gek nog niet.
Misschien is het woord schadevergoeding niet goed gekozen, maar ze hadden hem toch wel een korting op de gemaakte foto's kunnen aanbieden.
Ok, korting ofiets dergelijks is nog wel logisch, en heb je wsl het verkeerde woord gekozen. Schadevergoeding vind ik meer iets als je er materiele en/of psychische schade aan hebt overgehouden, en daar is hier niet sprake van lijkt mequote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:33 schreef Bad_Moon_Rising het volgende:
[..]
Nou, zo raar is dat niet hoor ! De TS had ook een vergoeding kunnen vragen als ze het wel van te voren hadden gevraagd, dus een vergoeding naderhand is echt zo gek nog niet.
Misschien is het woord schadevergoeding niet goed gekozen, maar ze hadden hem toch wel een korting op de gemaakte foto's kunnen aanbieden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |