abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34296022
quote:
AMSTERDAM - Geheime dossiers van de veiligheidsdienst AIVD blijken in handen te zijn gevallen van het Amsterdamse criminele milieu. Dat onthult De Telegraaf in een exclusief verhaal in de zaterdagkrant. De uitgelekte documenten tonen aan dat de AIVD een bekende drugs- en wapenhandelaar in het vizier had als "de machtigste crimineel van Nederland", met tal van corrupte contacten in het opsporingsapparaat

De organisatie van deze topcrimineel had volgens de AIVD-dossiers jaarlijks miljoenen gereserveerd voor het omkopen van ambtenaren. Het is de tweede keer in korte tijd dat staatsgeheime informatie op straat is komen te liggen
AIVD is echt slecht bezig met hun administratie
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_34296230
hoe dom kun je zijn, wie zegt dat dit slecht nieuws is ....
pi_34296272
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 23:28 schreef Meki het volgende:

[..]

AIVD is echt slecht bezig met hun administratie
Jij geloofde de telegraf toch nooit ?
pi_34296374
Waarom worden de bestanden niet standaard beveiligd voor ze mee naar huis gaan? Waarom gaan ze uberhaubt het gebouw uit?
-
pi_34296428
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 23:35 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

Jij geloofde de telegraf toch nooit ?
jah alleen allochtonen nieuws geloof ik niet de andere wel
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_34296459
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 23:37 schreef splendor het volgende:
Waarom worden de bestanden niet standaard beveiligd voor ze mee naar huis gaan? Waarom gaan ze uberhaubt het gebouw uit?
Gebrek aan "Geheime Dienst mentaliteit" , deze mensen zijn niet trots op hun baan en hebben eigenlijk geen idee wat ze doen. Bij de CIA, FBI, MI5 zal dit niet gebeuren....

Ik ken meerdere officieren van Defensie en Marechaussee die voor een periode bij de AIVD ondergebracht zijn. Ze vonden het allemaal verschrikkelijk saai en oninteressant. Nederlanders zijn voor een groot deel gewoon te nuchter en boers voor zoiets als een geheime dienst.
pi_34296894
Iemand zin om een geheime dienst te beginnen?
  zaterdag 21 januari 2006 @ 00:05:57 #8
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_34297286
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 23:53 schreef juiced het volgende:
Iemand zin om een geheime dienst te beginnen?
ja cool!
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_34297480
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 00:05 schreef YuckFou het volgende:

[..]

ja cool!
OK! Bij deze dan!

En nou?
  maandag 23 januari 2006 @ 11:42:26 #11
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_34372511
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 00:12 schreef juiced het volgende:

[..]
OK! Bij deze dan!
En nou?
Ik heb me goed voorbereid, dit weekend heb ik gezorgd voor:

-2 diskettes
-1 memorystick
-een groep extremistische jongeren de zgn. randstad-groep

nu nog een aanslag en het werk kan beginnen!
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
  maandag 23 januari 2006 @ 12:12:20 #12
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_34373451
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 23:39 schreef _The_General_ het volgende:
Gebrek aan "Geheime Dienst mentaliteit" , deze mensen zijn niet trots op hun baan en hebben eigenlijk geen idee wat ze doen. Bij de CIA, FBI, MI5 zal dit niet gebeuren....

Ik ken meerdere officieren van Defensie en Marechaussee die voor een periode bij de AIVD ondergebracht zijn. Ze vonden het allemaal verschrikkelijk saai en oninteressant. Nederlanders zijn voor een groot deel gewoon te nuchter en boers voor zoiets als een geheime dienst.
Soit, heb je zeker niet meegekregen wat er allemaal uit MI5 is gelekt sinds de oorlog, of wat er de laatste jaren met de BND gebeurt.

Je moet niet vergeten dat het doelmatig lekken van selektive informatie een van de dingen is die een geheime dienst beheerst. Geheime dienst constateert corruptie bij amtenaren en politie, politiek kan geen slecht nieuws gebruiken, dan kan het deel zijn van het spel het te lekken.

Hier in Duitsland nog een mooi voorbeeld. Een dame die in Irak ontvoert was geweest, en door de Duitse regering vrijgekregen trad in een Burka op in een talkshow en ging tekeer tegen de regering. Plots lekte er dat zij voor de BND heeft gewerkt in Irak. Die kan daar dus niet meer naartoe.

Zo is er ook recent gelekt dat de BND voor de amerikanen informatie heeft verzameld tijdens de Irak oorlog, irakeese agenten van de BND waren actief voor de VS..

Lekken, desinformatie, allemaal spelletjes die een inlichtingendienst speelt.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 23 januari 2006 @ 13:47:41 #13
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_34376323
Ik geloof eigenlijk niet dat de AIVD zo slecht kan functioneren. Het heeft er alle schijn van dat zelfs de geheimen van de gemiddelde aardappel verkoper beter bewaakt worden, tenminste, dat lijkt dus zo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')