Ja, precies.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:16 schreef Copycat het volgende:
Uhm... misschien fit en gezond blijven... ?
Ik noem maar iets raars
Ja, door je bilspieren te trainen zekerquote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:16 schreef Copycat het volgende:
Ik noem maar iets raars
Ik neem aan dat de vrouw in kwestie wel wat meer dan enkel haar achterste traint als ze in de sportschool isquote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:19 schreef Youssef het volgende:
Ja, door je bilspieren te trainen zeker
Wanneer begrijpen die afgeschreven honden nou eens dat het geen zin meer heeft. Sta je daar met je 50+ vies bezweet het jong gepeupel te irriteren. Ophoeren.
Nou dat ze weg blijven, kunnen die 50+ tenminste sporten!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat een onzin trouwens dat de sportschool enkel voorbehouden zou zijn aan jong gepeupel.
das de zoveelste keer dat je dat zegtquote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:46 schreef Maikuuul het volgende:
Ik ga binnenkort ook fitnessen
Zallen wel veel rimpelvrouwen zijn
Inderdaad, anders kloppen al die stereotypen die ik graag op bejaarden projecteer niet meer en stort mijn wereldbeeld in mekaar.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:00 schreef Ricky_ het volgende:
Eens, oude mensen horen dik en uitgeput te zijn.
Helemaal mee eens !!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:16 schreef Copycat het volgende:
Ik noem maar iets raars
Ik ken bejaarden met nog dikkere armen dan die spaghetti-sliertjes van jou.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:14 schreef Relneger18 het volgende:
Ga ik ff de fitnesszaal in, zie ik ineens zo'n 65 jarig oud wijf met een weggerimpelde grafhoofd druk bezig haar achterste te trainen. Ze was heeeeeeel slank maar verre van een tienerlichaam..twas echt zon gezondsheidfreak die elke dag een liter yakult drinkt ofzo...
mens....je bent oud....je hebt een ontiegelijke grafhoofd...correctie, je hebt niet eens een hoofd , door al die rimpels is er niks meet overgebleven.....en je zult nooit een tienerlichaam krijgen.....wat wil je nou bereiken met al dat getrain..![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |