Ga olvarit koken en je weblog bijwerken engerdquote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:26 schreef Swetsenegger het volgende:
Krakers moeten gewoon de tering geslagen worden door de ME.
Klaar
Slotje
*Stil*quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:26 schreef Swetsenegger het volgende:
Krakers moeten gewoon de tering geslagen worden door de ME.
Klaar
Slotje
Zo'n stoere ME'ert met lange lat welke werkschuw tuig de tyfus slaat zou je toch aan moeten spreken SCHquote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Ga olvarit koken en je weblog bijwerken engerd
De ME houdt zich lekker aan de wet hoor. Al zouden engerds als Swets en Hiddema maar graag anders zien. Die hebben niet zoveel met de wet maar des te meer met agressie en geweldquote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zo'n stoere ME'ert met lange lat welke werkschuw tuig de tyfus slaat zou je toch aan moeten spreken SCH.
Niet zo ongeduldig zeg. Steek net een sigaar op.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:31 schreef yvonne het volgende:
Ja! Wordt dit nog wat?!
Neuh, SCH moet weer terug grijpen op mijn ouderschap of 'engerd' roepenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:31 schreef yvonne het volgende:
Ja! Wordt dit nog wat?!
Meteen roepen dat krakers kapot moeten worden geslagen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:32 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Neuh, SCH moet weer terug grijpen op mijn ouderschap of 'engerd' roepen
Het is wachten op 'racist' of 'facist' of willekeurig welke andere 'cist' hij nog weet te verzinnen.
Overigens wel vreemd, aangezien hij met liefde nog een paar miljoen joden had laten vergassen zolang de atoombom maar niet gegooid had geworden. In '45 had men de Japanners omver moeten lullen volgens SCH
Ik laat me niet zeggen dat ik een paar miljoen joden extra had willen laten vergassen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |