het term?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:53 schreef Brunette het volgende:
[..]
Das nog niet wat ik zoek![]()
Trouwens er zit een foutje in mijn TT ''de'' moet uiteraard ''het'' zijn
Ik ben écht meesterlijk in lidwoordenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:55 schreef tho_Omas het volgende:
Je bent een diva als je de Nederlandse grammaticaregels niet meester bent.
Ja dat zou best kunnen eigenlijkquote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:56 schreef Mryc het volgende:
Diva, afgeleid van divine? Al betekent dat goddelijk...
Há, meesterlijke.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:57 schreef Brunette het volgende:
[..]
Ik ben écht meesterlijk in lidwoorden![]()
![]()
![]()
![]()
Vertel dan meteen dat je een Turk bent!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:05 schreef Brunette het volgende:
Maar goed, Nederlands is ook niet mijn moedertaal
helaas en ook geen marokkaan trouwensquote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:15 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Vertel dan meteen dat je een Turk bent!![]()
Ik las Marilyn Mansonquote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:50 schreef Brunette het volgende:
Marilyn Monroe wordt bijvoorbeeld een ''diva'' genoemd net zoals vele anderen celebrities.
Maar wat is een diva eigenlijk en wanneer zou je iemand een ''diva'' kunnen noemen?
Dikke Van Dale:
di·va (de ~ (v.), ~'s)
1 gevierde zangeres of actrice
Zie knipoog in mijn reactie.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:15 schreef Brunette het volgende:
[..]
helaas en ook geen marokkaan trouwens![]()
Ben een mix, maar tis wel grappig dat je dan meteen voor Turk of Marokkaan wordt uitgemaakt![]()
Turks bedoel je?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:19 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Zie knipoog in mijn reactie.
Half italiaans toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |