Ik had allang gebeld met de vraag waarom ik nog geen bevestiging heb gekregen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
?
Abo moet je schriftelijk opzeggen.
Vermeld nog even dit in dit topic dan: "Hierbij zeg ik mijn abo schriftelijk op. Bedankt. En de groeten. Klootzaks."quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:46 schreef juiced het volgende:
Jajoh, het is wat. Hè!?
Laat ze anders dit topic lezen.
bellen ter controle wordt er bedoeldquote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
?
bellen, fax nummer opvragen, faxen, bellen of de fax is aangekomenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
?
O zo.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:54 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
bellen ter controle wordt er bedoeld
k snap deze reactie niet helemaal.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:46 schreef juiced het volgende:
Jajoh, het is wat. Hè!?
Laat ze anders dit topic lezen.
N00b.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
k snap deze reactie niet helemaal.
Nee dat niet. Maar dat heb ik nog nooit gedaan / hoeven doen, en bij andere bedrijven ging het wel goed.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:11 schreef PoisonouS het volgende:
Heb je aangetekend verzonden?
Lulkoek. Het is niet de boekenclub waar je 1 keer per jaar op kunt zeggenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:03 schreef Angeren het volgende:
grote kans dat ze je gewone brief "niet" ontvangen hebben? Je zit weer een jaar aan je abbonement vast.
zelfs al zou dat er staan, dan is dat een niet-bindende bepaling; de wet schrijft voor dat gewone briefpost ook voldoet, al geeft aangetekend (of per fax) versturen een sterker argument in handen van de auteur van genoemde brief.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:02 schreef B_BOY het volgende:
kijk in de voorwaarde van hun of je aangetekend moet opsturen indien niet, is het hun probleem.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |