abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34291796
Ja godverdomme zeg. Ik voel mij dus zwaar geirriteerd nu zo, maar ik weet dus niet precies wat he. En dat irriteert me nog meer, ik was net zo ff bij de edah met me pa om dus nog wat bier in te slaan voor zometeen. En sja ik denk dat het daar van kwam....wat een kutwinkel maar goed, mijn pa dus nog weer lang bij t bier zoeken want die wou keer wat anders ofzo en komt dan uiteindelijk met 1 lullig flesje aanzetten terwijl ik al 5 minuten met het grolsch-krat in mijn klauwen sta en tot overmaat van ramp ook nog eens een lelijke kassiere...ik denk toch dat al deze factoren samen de reden zijn maar kan er zo geen specifieke uitpikken en dat irriteert me nog mee
Tralalalala Die Dom Die Dom
pi_34291928
wie is die meid in je usericon?
Onderbroeken zonder knopen hoef je alleen maar af te stropen!
pi_34291936
OT: echt kut ja
Onderbroeken zonder knopen hoef je alleen maar af te stropen!
pi_34292030
Wie gaat er wat zeggen van de TT?
pi_34292052
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 21:25 schreef Onderbroek het volgende:
wie is die meid in je usericon?
Kijk maar ff in b&h, zoek dan naar billenwedstrijd. Dan op de 5de pagina staat ze wel, dan kijk ke ff wat de link is, en daar staat haar naam denk ik wel in.....En ik heb haar kont er ff uitgeknipt zeg maar, volgens mij was het sneller geweest voor mij om het gewoon zelf op te zoeken in plaats van dit te typen maarja, je kunt niet alles hebben

OT: Fijn dat je met mee leeft
  vrijdag 20 januari 2006 @ 21:29:59 #6
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_34292075
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 21:28 schreef Thrilled het volgende:
Wie gaat er wat zeggen van de TT?
Idd, vloeken
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
pi_34292105
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 21:29 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Idd, vloeken
Tut mir leid
pi_34292165
Jij hebt het zo moeilijk..
Duizenden kindjes in afrika hebben niet eens bier!
-
  vrijdag 20 januari 2006 @ 21:39:47 #9
50446 Ingrate
www.vedette.tk
pi_34292411
zowieso ga dan niet naar de edah

edah is ruk en het personeel is lelijk (sorrie voor de mensen die er werken, maar het zij zo)

btw: waarom gebruikt edah for fuck sake LOEKI in hun reclame, en dan nog een digitale loeki ook. dat loeki nou zo'n 2e leven moet hebben
good boobs bounce
pi_34292451
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 21:39 schreef Ingrate het volgende:
zowieso ga dan niet naar de edah

edah is ruk en het personeel is lelijk (sorrie voor de mensen die er werken, maar het zij zo)

btw: waarom gebruikt edah for fuck sake LOEKI in hun reclame, en dan nog een digitale loeki ook. dat loeki nou zo'n 2e leven moet hebben
Ey het personeel is niet altijd lelijk hoor Bij deze edah werkt een knettersgeil wijf, daar heb ik btw ook frans mee
pi_34292496
Ik voel echt met je mee, wie zou dat niet doen ... *naar avatar kijkt*

pi_34313798
volgende keer meer bier kopen zonder je pa...
pi_34317256
wtf doe jij nou, je reageert echt gewoon ontopic
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')