Hey slimbo, dat item ging juist over sponsoring - en er werden meerdere bedrijven, vooral banken want daar ging het over, genoemd en in beeld gebracht. Niks mis mee.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:23 schreef DaveM het volgende:
Ik wilde gewoon even de Fokkertjes van onder de 20 duidelijk te maken dat het Journaal vroegâh alleen reclame maakte als het echt niet anders kon.
En dat ome Freriks nu zonder blikken of blozen stilstaat bij boten met de naam van een bank.
Waar is de tijd gebleven dat boten nog gewoon namen hadden als "de Eendracht" of van mijn part "Need for speed".
Als het goed is komt de discussie nog!quote:
Ik hoorde toch echt maar 1 bank noemen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Hey slimbo, dat item ging juist over sponsoring - en er werden meerdere bedrijven, vooral banken want daar ging het over, genoemd en in beeld gebracht. Niks mis mee.
Het enige waar je over kan zeiken is dat kutgezeil en die aandacht voor dat kutgezeil.
Jij plaatst die post zeker ook alleen maar om reclame te maken?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:22 schreef Falco het volgende:
Het gaat overigens hier over de ABN AMRO.
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:21 schreef DaveM het volgende:
[..]
Ik hoorde toch echt maar 1 bank noemen.
Vreemd dat jij, iemand die altijd streng waakt over de kwaliteit van de media, nu ineens zo kritiekloos deze ontwikkeling omarmt.
je kwam trouwens als geroepen!![]()
Leg mij nou eens uit waarom een programma van de publieke omroep al die namen voluit moet noemen en volop in beeld moet brengen, wat voegt dat toe aan het nieuwsfeit?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:22 schreef Falco het volgende:
Het gaat overigens hier over de ABN AMRO. En die zeilboten die onder die naam varen doen het opvallend goed trouwens in de VOLVO Ocean Race.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |