Ze flikt het weer. 1 van de weinige artiesten voor mij die blijft scoren.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:13 schreef Seven.of.Nine het volgende:
En het volledige nummer. First train home. Beetje Let Go achtig..
Radiohead heeft het ook met Nude gedaan die op In Rainbows stond, toffe actiequote:Op zaterdag 11 juli 2009 05:59 schreef Seven.of.Nine het volgende:
En dan spam ik nog een keer en dan hou ik er weer mee op.
Iemand al eens 'The song that never was' gehoord? Imogen Heap vond het een tof idee om haar fans uit te nodigen om remixes te maken. Ik heb nog nooit zoiets gehoord, wel dat zo'n initiatief uitgaat van de fans. Ik kan alleen het origineel niet vinden.
Het nummer heet Canvas, ik vind het nog steeds niet echt een succes. Voor twitteraars ook te downloaden in ruil voor een Twitter.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:48 schreef Seven.of.Nine het volgende:
En hier de clip van een ander nummer van Ellipse. Ik vind First Train Home beter.
Ik krijg steeds updates via Facebookquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:12 schreef Aanvoerder het volgende:
Bedankt voor die link, heldin die je bent!
Ik ook, maar ik lees ze nooit.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:24 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
Ik krijg steeds updates via Facebook.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:31 schreef cerror het volgende:
http://soundcloud.com/mos(...)ver-was-rymdlego-mix
Fuck yeah.
Welke nummers? Zij maakt wel veel soundtrackwaardig materiaal natuurlijk.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:46 schreef Ang3l het volgende:
Heb vandaag 2 verschillende series al nummers van het nieuwe album horen gebruiken: Heroes & The Vampire Diaries.
Mosaik's muziek is trouwens ook de moeite waard: http://mosaik.bandcamp.com/quote:
Mja, ik hoorde het ook bij GG en SYTYCD.quote:Op maandag 7 december 2009 20:04 schreef Seam het volgende:
Gruwelijk inderdaad. Ik hoorde het nummer voor het eerst bij Gossip Girl en het Imogen stukje begon toen. Daardoor werd ik enorm blij, maar toen begon die rap.. Dat was wel een enorme teleurstelling.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |